תמונות מדאיגות • אלפים המתינו שעות לאוטובוסים למירון

    גם מירושלים מגיעה תמונה מדאיגה, מאות אנשים ממתינים בגבעת התחמושת זמן רב, וגם בבית וגן האוטובוסים הגיעו באיחור וגרמו לבלבול רב ולאנדרלמוסיה. בנוסף, במסוף של 'אגד' בקרית בעלזא בירושלים ממתינים כ-400 נוסעים ללא מענה.
    דוד לזר 7 Comment on תמונות מדאיגות • אלפים המתינו שעות לאוטובוסים למירון

    למרות האופטימיות שנשמעה בשבועות האחרונים, מעדויות רבות שהגיעו לאתר 'קול חי' עולה תמונה מדאיגה בכל הקשור לתחבורה הציבורית שאמורה להסיע את מאות האלפים למירון • רוזנשטיין: "היו פקקים, כעת הכל זורם" • כל הפרטים

    גם מירושלים מגיעה תמונה מדאיגה, מאות אנשים ממתינים בגבעת התחמושת זמן רב, וגם בבית וגן האוטובוסים הגיעו באיחור וגרמו לבלבול רב ולאנדרלמוסיה. בנוסף, במסוף של 'אגד' בקרית בעלזא בירושלים ממתינים כ-400 נוסעים ללא מענה.

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למרות האופטימיות שנשמעה בשבועות האחרונים מהגורמים הרלוונטיים, מעדויות רבות שהגיעו לאתר 'קול חי' עולה תמונה מדאיגה ביותר בכל הקשור לתחבורה הציבורית שאמורה להסיע את מאות האלפים למירון.

    תושב בני ברק אומר לאתר 'קול חי' כי מאות אנשים ממתינים כבר מספר שעות בכל אזור מגדל המים ועד למרום נווה", בנוסף הוא אמר כי "המספור של האוטובוסים הפך להיות לא רלוונטי, כולם עולים לכל האוטובוסים". תושב בני ברק נוסף אומר כי בעירו מוכרים כרטיסים רק למחר.

    גם מירושלים מגיעה תמונה מדאיגה, מאות אנשים ממתינים בגבעת התחמושת זמן רב, וגם בבית וגן האוטובוסים הגיעו באיחור וגרמו לבלבול רב ולאנדרלמוסיה. בנוסף, במסוף של 'אגד' בקרית בעלזא בירושלים ממתינים כ-400 נוסעים ללא מענה.

    תושב ירושלים סיפר ב'קול חי' כי" שבעה אוטובוסים היו אמורים לצאת ממסוף הר נוף בירושלים בשעה 5:00 אחר הצהרים, אבל המתנו עד השעה 6:50, ובאגד אמרו לנו שהיו פקקים, אבל בירושלים לא היו פקקים", לדבריו, "לא הגיוני שאגד ככה מזלזלת בנוסעים, היא לא יכלה להיערך לדבר כזה?".

    דיווחים דומים הגיעו לאתר 'קול חי' גם מהעיר אשדוד. מאות אנשים התנפלו לעבר האוטובוסים הראשונים שהגיעו לרציף כאשר נהגי וסדרני אגד כמעט ואיבדו שליטה על המתרחש.

    בנוסף, כבר במכירת הכרטיסים באשדוד, תושבים שביקשו לקנות כרטיסים אחרונים למירון קיבלו אותם בשמחה, אלא שהתברר להם כי הם משוייכים לקו אגד מבני ברק למירון, ולא מאשדוד למירון כמתבקש. לאחר דין ודברים במקום הסתדר העניין והתושבים שהוטעו קיבלו כרטיס מאשדוד למירון.

    שלמה רוזנשטיין יועץ משרד התחבורה למגזר החרדי, התייחס ב'מהדורה המרכזית' לדיווחים על ההמתנות הארוכות לאוטובוסים ואמר כי "לא מדובר על שעתיים של איחור, היה איחור מסוים וקשיי תנועה ופקקים באזור, אבל כעת הכל זורם בדרך למירון".

    לדברי רוזנשטיין, "אם היוודע התקלה נעזרנו בכוח שיטור של אגף התנועה לאפשר לאוטובוסים להגיע לתחנות המוצא, במקביל לקראת הנסיעה שלאחר מכן הקדמנו את הגעת האוטובוסים, והם הגיעו לפני הזמן – כך שגם אם יהיו פקקים הם יוכלו לצאת בזמן".

    על הכרטיסים שאזלו אמר כי "יש מקומות שכבר אין, יש מקומות שאין, ויש מקומות שבשעות מסוימות יש עדיין כרטיסים".

    שמעת על ספסרות בכרטיסים למירון? "התוודעתי לדבר הזה, זה מזעזע ולא תקין, לא יודע איך מונעים דבר כזה, מלבד אמירה לשנה הבאה, שנתשאל אנשים שקונים הרבה כרטיסים".

    כזכור, כבר אמש התברר כי בריכוזים החרדיים הסתיימה מכירת הכרטיסים לל"ג בעומר, וקיים מחסור חמור באוטובוסים שיעמדו לרשות העולים. המצב חמור שבעתיים באשר ההסדרים החדשים העניקו לתחבורה הציבורית עדיפות עליונה ולמעשה כמעט יחידה להגעה לציון הרשב"י.

    943678d1-368b-480b-a7fc-a5c7215e8733

    ח"כ ישראל אייכלר אמר השבוע ב'קול חי' כי הוא חושש מאוד שמשרד התחבורה לא יצליח להתמודד השנה עם כמות הנוסעים המוגברת. אייכלר סיפר על הערים ביתר ובית שמש שבהן כבר לא ניתן להשיג כרטיסים עבור נסיעה למירון בל"ג בעומר.

    "אני פחות אופטימי לגבי משרד התחבורה", אמר אייכלר, "הם השקיעו המון, 22 עובדים ותוכניות ליותר מ350 אלף אנשים, אבל אני מאוד מקווה שזה יצליח, כי ביום האחרון קיבלתי דיווחים למשל בביתר שכבר אי אפשר להשיג מקום עד אחרי ל"ג בעומר, יש עכשיו תוספת, הם הוסיפו כמה עשרות אוטובוסים כדי שיקלטו את האנשים בכל זאת, כל הכרטיסים כבר נמכרו לפני שבת וגם בבית שמש יש את אותו הדבר".

    אמש הגיעו לאתר 'קול חי' תלונות רבות מאברכים – רבים מהם תושבי ביתר, הסובלת העיקרית מהמחסור בתחבורה ציבורית – על תופעה הולכת וגדלה של ספסור בכרטיסי נסיעה, ומכירתם בסכומים מפולפלים.

    ח"כ ישראל אייכלר. התריע שוב ושוב
    ח"כ ישראל אייכלר

    הדס פרוש, פלאש 90

    "אחרי שביקשתי לרכוש כרטיס מראש, והתברר לי כי נגמרו הכרטיסים, פניתי לחבר בכולל ששלח אותי למישהו שהבטיח להשיג", מספר מ. ד. "כשהתקשרתי אליו הבחור הוא היה מסופק אם עדיין יש ברשותו כרטיסים, תוך שהוא מבהיר כי בכל מקרה המחיר יהיה 100 ש"ח לכרטיס, שזה פי כמה וכמה מהמחיר בו נמכר".

    גם ריקי ה. מביתר ביקשה לרכוש כרטיסים לה ולאחיותיה, וגילתה כי האפשרויות העומדות בפניה יקרות ביותר. "התכתבתי עם חברות על המחסור בכרטיסים, ואז התחילו "נשמות טובות" להציע את עזרתם. לפתע צצו לא מעט תושבים שמסתבר כי הם מחזיקים בידם עשרות כרטיסים שנרכשו במחירים מסובסדים, עליהם הם מבקשים 'לעשות סיבוב' ולהרוויח סכום לא מבוטל".

    כתב אתר 'קול חי' פנה לאיש שהציג את עצמו כדוד (השם המלא שמור במערכת), ולדבריו, יש בידו 25 כרטיסים, אותם הוא הציע במחיר "מוזל" למקרה שנקנה את כולם במרוכז – 85 שקלים לכרטיס בלבד.



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      למה? למה כל כך הרבה אברכים ביטלו תורה היום שהיו יושבים ולומדים יוצאים אחרי הכולל והישיבה ואז הכל היה בסדר כל שעת גמרא גורמת ניסים.

      1. יושבת וטובעת באינטרנט ומחלק הוראות ודעות לאברכים הוגי תורה, וכשאף אחד לא רואה מוסיפה "לייק" לעצמה. וואו איזה רמה

    2. 6

      ידעתי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ידעתי שזה מה שיקרה!!!!!!!!!!!!!!!

    3. 5

      יפה
      סוף סוף הגלילה עובדת.!!!
      כה לחי.

    4. 4

      אין על חברת קווים בעולם!!!
      כולם יכולים לבוא ולראות איך הם מתוגברים ומסודרים ללא שום תקלות!!

    5. 3

      דייייייייי! נמאס כבר מכל העסקנים שמנסים לעזור לרשויות להשתלט על ההסעות של הציבור החרדי ולהפיל את התחבורה הפרטית. ובפועל למשרד התחבורה ואגד לא מענין אותם בכלל לדאוג לציבור החרדי, כמו שראינו כבר כמה ימים את הסירוב של משרד התחבורה להוסיף אוטובוסים למירון, וכן את היחס המחפיר שהחרדים מקבלים מהחברות ובפרט מאגד! הן בל"ג בעומר והן במשך כל השנה !!!

    6. 2

      תמיד אני שומעת תלנות, הבת שלי קנתה כרטיס נסיעה לאגד לשעה 20:00 מככר בעלזא, ב 20:05 היא כבר על האוטובוס ויצאו לדרך למירון.