בואו לסיור מודרך: כך יהפוך גן סאקר לפארק חכם טכנולוגית

    ירושלים היא אחת הערים העתיקות והחשובות בעולם שמשלבת באופן מדהים חדש וישן זה לצד זה. אנו מכניסים לעיר טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות שיובילו את העיר אל העתיד
    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on בואו לסיור מודרך: כך יהפוך גן סאקר לפארק חכם טכנולוגית

    עמדות הטענה לאופניים חשמליים וטלפונים ניידים, מערכת wi-fi מתקדמת ללא תשלום, מערכות סולאריות לחיסכון באנרגיה, תאורה חכמה וחסכונית והפעלה מרחוק של כל מערכות הגן ממוקד העירייה • תכירו את גן סאקר העתידי

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    ירושלים היא אחת הערים העתיקות והחשובות בעולם שמשלבת באופן מדהים חדש וישן זה לצד זה. אנו מכניסים לעיר טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות שיובילו את העיר אל העתיד
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עיריית ירושלים תחל בקרוב פיילוט להפיכת גן סאקר בעיר לגן חכם בו יפעלו מערכות טכנולוגיות מתקדמות לטובת המבקרים בגן וכל מערכות הגן יופעלו בשליטה מרחוק באופן שיביא להתייעלות אנרגטית ולייעול הטיפול בגן.

    במסגרת קול קורא שייצא בשבועות הקרובים מבקשת העירייה לקבל הצעות להפעלת טכנולוגיות מתקדמות בגן סאקר במטרה להפוך את הגן לחכם ולמתקדם ביותר בארץ. העירייה מעוניינת להתקין בגן מערכות טכנולוגית רבות כגון: עמדות הטענה לאופניים חשמליים ולטלפונים ניידים, מערכת wi-fiמתקדמת לשימוש הציבור ללא תשלום, מערכות תאורה חכמות וחסכוניות, מערכות השקיה חכמות, מערכות סולאריות לחיסכון בחשמל ועוד.

    הפיילוט כולל טכנולוגיות להפעלה של כל המערכות הטכנולוגיות החדשניות בשליטה מרחוק ממוקד העירייה בכיכר ספרא דבר שיאפשר טיפול ושליטה בגן באופן מקיף ויביא להתייעלות אנרגטית..

    גן סאקר הוא הפארק הציבורי המרכזי בירושלים המושך אליו מידי יום אלפי תושבים ומבלים ומהווה בשנים האחרונות מקוד לאירועי תרבות, הופעות, פסטיבלים ועוד. הפיכת הגן לגן חכם תאפשר שיפור השירות לתושבים, שיפור התשתיות הקיימות בו לטובת התושבים והמבקרים.

    את פרויקט גן סאקר מובילים מינהל הפיתוח בעירייה ומינהל תפעול הפועלים לקדם הכנסת טכנולוגיות חדשות לעיר ולשלב חדשנות בפעילות העירייה במטרה לייעל את עבודתה ולשפר את השירות לתושבים, מבקרים ותיירים. לאחר סיום הפיילוט בגן סאקר, תרחיב העירייה את השימוש בטכנולוגיות לאיזורים נוספים בעיר.

    ראש העיר ירושלים ניר ברקת "ירושלים היא אחת הערים העתיקות והחשובות בעולם שמשלבת באופן מדהים חדש וישן זה לצד זה. אנו מכניסים לעיר טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות שיובילו את העיר אל העתיד ויתרמו רבות לאיכות החיים בה ויחזקו את המורשת של בירת ישראל גם בעתיד".

    מנהל מינהל תפעול, איציק נידם "הכנסת טכנולוגיות חדשות ומתקדמות למרחב הציבורי מאפשרות לנו לייעל את המשאבים העירוניים ולפתח ולתחזק יותר ויותר אזורים במרחב הציבורי לטובת התושבים והמבקרים".

    מנהל מינהל פיתוח, תמיר דיין "ירושלים תהפוך בשנים הקרובות לעיר המשלבת טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות המשפרות את איכות החיים, השירות העירוני וחווית הביקור בה".



    1 תגובות

    מיין תגובות