"בעלי הקונדיטוריה חוזרים בתשובה שלא מקבלים סמכות"

    מדובר באנשים חוזרים בתשובה, הם רוצים להיות הרבנים והמשגיחים של המקום, הם יודעים הכל... רוצים לנהל את המקום גם כשרותית, קשה להם לקבל
    ישראל פריי 2 Comment on "בעלי הקונדיטוריה חוזרים בתשובה שלא מקבלים סמכות"

    תקיפה אלימה של משגיח כשרות בבת ים תועדה במצלמות ועוררה סערה • בראיון ל'קול חי' מספר ר' אהרן וולקן על האלימות שספג ועל השפלה מתמשכת של בעלי המקום: "הם כל הזמן אומרים שהמשגיחים אוכלי חינם" • האזינו

    מדובר באנשים חוזרים בתשובה, הם רוצים להיות הרבנים והמשגיחים של המקום, הם יודעים הכל... רוצים לנהל את המקום גם כשרותית, קשה להם לקבל
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אירוע חמור התרחש אמש בבת ים, במהלכו הותקף משגיח כשרות על ידי עובד קונדיטוריה, שהחליט לפרוק את זעמו על עבודת המשגיח באלימות שפלה. האירוע תועד במצלמות אבטחה, ועורר סערה רבתי.

    בשיחה ל'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' שיתף ר' אהרן וולקן, המשגיח המותקף, בחוויה הקשה שעברה עליו. "נכנסתי לבדיקה שגרתית והייתה לי שאלה לגבי חמרי הגלם שנכנסו למיקסר – עניין משמעותי להפרשת חלה – והעובד סירב לענות. אמרתי לו שאם הוא לא יענה, אאלץ לסגור את המיקסר. כשעשיתי זאת, הוא הגיב באיומים ובקללות תוך הפעלת אלימות קשה מאוד וגירושי מהמאפייה".

    ר' אהרן דוחה את תהיית המראיין האם התגרות מצידו הביאה להתפרצות: "מי שרואה את צילום האבטחה יכול להיווכח שדיברתי אתו רגוע, במרחק". לדבריו, "זהו מקום בעייתי כבר תקופה ארוכה. הבעלים משרים על העובדים אווירה שהמשגיחים אוכלי חינם, הוא אומר את זה כל הזמן. גם כשהוא משלם להם את המשכורת, משודר אליהם זלזול ובוטות".

    לדבריו: "מדובר באנשים חוזרים בתשובה, הם רוצים להיות הרבנים והמשגיחים של המקום, הם יודעים הכל… רוצים לנהל את המקום גם כשרותית, קשה להם לקבל".

    משה גבאי, מנהל מחלקת כשרות במועצה הדתית בבת ים אמר בתכנית: "ברוך ה' זה לא קורה הרבה. מפעם לפעם יש כאלו מקרים, לא תמיד זה אלימות, אבל קורה". גבאי ציין כי הצילום שהעלה את המקרה לכותרות הגיע ממצלמות האבטחה של בעל העסק, דבר שיש בו ללמד על פתרון אפשרי לבעיה ההולכת ומרחבת.

    גם גבאי הסכים עם משגיח הכשרות כי לעתים האווירה העוינת משפיעה על עבודת המשגיחים. "אנחנו לא מנותקים ממה שקורה בארץ, שכשרות היא סוג של כורח מציאות ולא בהכרח חשובה".

    האזינו לראיון המלא:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לכול משגיח יש אלמות מילוליתאב מגות זה לא מגיע

    2. 1

      המשגיח היה בכלל בטלפון לא נראה לי שהוא בכלל דיבר מנהל המשמרת זה נראה כאילו המשגיח דיבר עם מישהו עליו עד שמנהל המקום התעצבן