ח"כ מיקי זוהר לא פורש: "מניח שיקולים אישיים בצד"

    מתכוון להמשיך לשרת את הציבור ולמלא את תפקידו כמרכז הקואליציה בוועדת הכספים לקראת אישור תקציב המדינה
    איתי גדסי No Comments on ח"כ מיקי זוהר לא פורש: "מניח שיקולים אישיים בצד"

    הח"כ הצעיר מ'הליכוד' שקל בימים האחרונים להתפטר מהכנסת, אך חזר בו • בהודעתו הוא מודה לחברים שלחצו עליו להישאר, ומבטיח שלא לאכזבם • על פי הערכה, התכוון זוהר לרוץ לראשות עיריית קרית גת

    ח"כ זוהר וראש הממשלה נתניהו
    ח"כ זוהר וראש הממשלה נתניהו צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    מתכוון להמשיך לשרת את הציבור ולמלא את תפקידו כמרכז הקואליציה בוועדת הכספים לקראת אישור תקציב המדינה
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת מיקי זוהר מ'הליכוד' הודיע כי ימשיך לכהן כחבר בכנסת ישראל. בימים האחרונים שקל זוהר לפרוש, וגורמים במפלגה הפעילו עליו לחצים במטרה להניאו מכוונתו.

    הערב, הודיע ח"כ זוהר לראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו כי אין בכוונתו לפרוש מהכנסת. בהודעתו נאמר "כי הוא מתכוון להמשיך לשרת את הציבור ולמלא את תפקידו כמרכז הקואליציה בוועדת הכספים לקראת אישור תקציב המדינה".

    לאחר שנועד הערב עם יו"ר הקואליציה דוד ביטן אמר: "לאחר שיחות רבות עם רה״מ והנהלת הקואליציה ביממה האחרונה, ולאור שפע הפניות המרגשות והתומכות ממתפקדי הליכוד, חברי מרכז, חברי כנסת ושרים, החלטתי לשים את שיקוליי האישיים בצד ולהמשיך לשרת נאמנה את הציבור"

    ח"כ זוהר הוסיף: "בתמיכת רעייתי, משפחתי וחבריי אמשיך לפעול בכל הכוח למען הציבור ששלח אותי לכנסת. אני מודה לחברים הרבים שביקשו ממני להישאר בתפקידי והביעו בי אמון. מבטיח לא לאכזב אתכם״.

    על פי הערכות, שיקולי הפרישה צצו בזוהר בעקבות חוסר שביעות רצון מהקונסטלציה הפוליטית שנוצרה מחד, ומאידך, רצונו להתמודד על ראשות עיריית קרית גת, עיר בה גדל ומתגורר הח"כ, ובה החל את דרכו הפוליטית.



    0 תגובות