מהעיר החרדית לצמרת המדינה: מינוי חדש של סגן שר הביטחון

    ארי וידר No Comments on מהעיר החרדית לצמרת המדינה: מינוי חדש של סגן שר הביטחון

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאלעד לבסיס מספר 1 של צה"ל: המשנה לראש עיריית אלעד ויו"ר הבית היהודי בעיר שי נתן ישמש כראש מטה סגן שר הביטחון אלי בן דהן, כך נודע לאתר 'קול חי'. במסגרת תפקידו יהיה אחראי נתן על ניהול לשכת סגן שר הביטחון בקריה בת"א, ועל ניהול הלו"ז האישי של סגן השר.

    אין זה סוד כי עד הימים האחרונים פעלו אנשיו של שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון, שלא לאפשר סמכויות של ממש לסגן השר, אולם מנהל המטה המיועד בטוח כי הדבר עומד להשתנות. בתגובה ראשונה לאתר 'קול חי' אומר נתן: "אני בטוח שעם השר המיועד אביגדור ליברמן יהיה הרבה יותר טוב ויהיה שיתוף פעולה פורה" הוא אומר ומוסיף "בכפוף כמובן לגמר המו"מ עם ישראל ביתנו".

    לדברי נתן "צר לי שבזמן השר הקודם, לא רתמו את כישוריו של הרב בן דהן, אולם מי שמכיר אותו יודע שהוא בא לעבוד. אני יודע שגם כיום יש לו קשר מצוין עם הציבור החרדי, וגם הציבור החרדי, כמו שאר עם ישראל, יוכל לראות בו כתובת, כפי שגם אנו נעזרים לא אחת בשר ליצמן ובסגן השר פרוש".

    למרות המינוי החדש, לא מתכוון שי נתן לעזוב את תפקידו הציבורי באלעד, עם זאת מקורביו אמרו לאתר 'קול חי' כי "בתקופה האחרונה החליט נתן לעסוק גם בפעילות הארצית ולא רק זו המקומית, וזאת אחרי שנים רבות של עשיה מקומית



    0 תגובות