"כשחזרתי, ש"ס הייתה מנותקת כמעט לחלוטין מהשטח"

    זה לא סוד שכשחזרתי לתנועה אחרי הרבה שנים, היא הייתה כמעט מנותקת לחלוטין מהשטח, ממוסדות התורה ומפעילות. עכשיו אנחנו עובדים, רשת מעיין החינוך פורחת, אחרי שנים של יובש
    ישראל פריי 3 Comment on "כשחזרתי, ש"ס הייתה מנותקת כמעט לחלוטין מהשטח"

    יו"ר ש"ס לא מתרשם מהסקרים הבלתי מחמיאים: "הסקרים האמיתיים הם בבתי הכנסת וברחובות" • על ליברמן: "מקום שבעלי תושבה עומדים" • על בנט: "לא מאיימים על ראה"מ" • על הרוטציה: "אנחנו ויהדות התורה מפלגה אחת גדולה" • ראיון נרחב

    "רואה את דרעי כגורם מאחד בממשלה" | דרעי צילום: פלאש 90
    זה לא סוד שכשחזרתי לתנועה אחרי הרבה שנים, היא הייתה כמעט מנותקת לחלוטין מהשטח, ממוסדות התורה ומפעילות. עכשיו אנחנו עובדים, רשת מעיין החינוך פורחת, אחרי שנים של יובש
    12:40
    18.04.24
    אתר קול חי No Comments on ש"ס: הרבי הורה לא לתקוף באיראן • יענקלה ואיתי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים ויו"ר ש"ס לא מוטרד מהסקרים הבלתי מחמיאים, המעניקים למפלגתו כארבעה מנדטים, ומלמדים על מאוכזבים רבים מתפקודו. "הסקר האמתי שלי הוא בבית כנסת, ברחוב או בסיורים, שם מגיעים אנשים המודים על העזרה בהובלת תחבורה ציבורית, קצבאות ילדים או כל תחום אחר שנציגנו מתעסקים בו", הוא אומר.

    בראיון נרחב ל'מהדורה המרכזית' ב'קול חי', אומר דרעי לאבי מימרן בגילוי לב: "אתה יודע, כל אחד היה רוצה לשמוע שהוא הכי טוב, הייתי שמח לשמוע שאנחנו מטפסים בסקרים ל- 15 מנדטים, זה משמח אבל לא צריך מדי 'שישו בני מעיי' ולא להיכנס לדיכאון מהם, צריך לעשות את המקסימום בכוחות שה' יתברך חנן אותנו וסוף האמת להתגלות".

    כאן עבר דרעי למנות את פעילות התנועה בכל רחבי הארץ, העוברת – לדבריו – תנופה עצומה. "זה לא סוד שכשחזרתי לתנועה אחרי הרבה שנים, היא הייתה כמעט מנותקת לחלוטין מהשטח, ממוסדות התורה ומפעילות. עכשיו אנחנו עובדים, רשת מעיין החינוך פורחת, אחרי שנים של יובש התחיל פיתוח, קניית ציוד, משכורות משולמות בזמן, פותחים מדרשיות, עוד ועוד רישום.

    "הנציגים המקומיים יודעים שהמדד היחיד שלהם להישארות בתפקידם הוא התוצאות ומילוי שאלונים על ההישגים, יש עלון 'אל המעיין' יפהפה, מופץ במאות אלפים – אני מאמין שעוד שנתיים, שלוש, כל הפעולות האלו יניבו בסופו של דבר תוצאות טובות ושהציבור יראה אותם".

    דרעי בירך את כניסתו הצפויה של אביגדור ליברמן לקואליציה: "אני מכיר את איווט מזה כשלושים שנה. אני משוכנע שבתפקידו ובשיקול דעתו הוא יהיה שר ביטחון טוב, אחראי ושקול, ישתף פעולה עם הצבא והרמטכ"ל, שיהנו מבחור מוכשר, נמרץ שבא לעבוד".

    על יחסיו המעורערים של ליברמן עם הציבור החרדי, הפטיר דרעי: "'במקום שבעלי תשובה עומדים'…, הוא נכנס ולא ניסה להתווכח, ויתר מראש, הבין שזאת קואליציה חזקה שעבדה שנה ומושתתת על החרדים. הרבה מאתנו אמרו אמירות, אז מה, זו קואליציה. הוא נכנס בשביל משרד הביטחון והוא יהיה בסדר גמור".

    דרישתו של נפתלי בנט להצבת מזכיר צבאי לחברי הקבינט כתנאי לצירוף ליברמן נתקלת בביקורת של יו"ר ש"ס. "אין ספק שחברי הקבינט עסוקים כל השבוע במשרדיהם והרי יש לנו אחריות – אנחנו שותפים ואחראים לקבלת החלטות וצריכים יותר כלים ועזרה. היום – אגב – יש יותר כלים מהקבינט של רבין ושמיר, אבל זה לא מספיק. למרות זאת אני חושב שעם כל הכבוד, לא מאיימים על ראה"מ. כשמחלישים אותו – כולנו מפסידים.

    "ומי אמר שזה הצעד הנכון לפתור את הנושא? לא עושים דברים בכזו צורה. הפעם ראשונה ששמעתי על כאלו דרישות הייתה אתמול, ואנחנו חברים כבר שנה בממשלה. זהו בהחלט נושא חשוב, צריך לעלות אותו לדיון, לשמוע שרים, לחשוב על דרך לפתרון, זה יכול להיות בצורה של מזכיר, יכול להיות עוזר נוסף לענייני ביטחון לכל חבר קבינט, אלו נושאים חשובים שמתעסקים בהם בתוך חדרים סגורים, לא בפומבי".

    בהמשך הראיון בירך דרעי את הח"כים פרוש ואשר על הרוטציה: "זאת לא תוספת כח רק ליהדות התורה אלא לכולנו. יש עוד ח"כ שיעבוד ויתרום. השלום ביהדות התורה הוא גם השלום שלנו. אני לא רואה כמעט הבדלים בינינו, זאת מפלגה אחת גדולה שמייצגת את עולם התורה והשכבות החלשות".

     



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ציטוט : דרעי: "כשחזרתי, ש"ס הייתה מנותקת כמעט לחלוטין מהשטח"
      ואני אומר: עכשיו כשדרעי חזר הוא מנותק כמעט לחלוטין מהשטח.

    2. 2

      אנחנו מבינים שהחקירת משטרה מפחידה אותך ולכן אתה יורה לכל הכיוונים

    3. 1

      צודק ב100 אחוז דרעי רומם את שס והוא תותח ואני מקווה שיצא בשלום מהחקירות