זעקת ההורים: "די לשביתות במעונות, החיים משתבשים"

    לדברי המנהלים מדובר במספר חוסרים שהמדינה לא מטפלת כמו ממחסור במעונות. לפי הנתונים שבידם רק רבע מילדי ישראל יכולים להירשם. עוד הם מציינים את המחסור בתקנים למטפלות וכמובן למה לא לבקש עוד שכר
    דוד קורצוייל 2 Comment on זעקת ההורים: "די לשביתות במעונות, החיים משתבשים"

    השביתה המדורגת במעונות החלה וההורים זועמים • "לא יתכן שיהפכו אותנו לבני ערובה. באופן פתאומי מודיעים לנו על השביתה ועל העובדה שילדינו יאלצו להשאר בבית ולאחר ללימודים. הדבר גורם לנו נזק כלכלי"

    לדברי המנהלים מדובר במספר חוסרים שהמדינה לא מטפלת כמו ממחסור במעונות. לפי הנתונים שבידם רק רבע מילדי ישראל יכולים להירשם. עוד הם מציינים את המחסור בתקנים למטפלות וכמובן למה לא לבקש עוד שכר
    12:16
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on נעצרו מחבלים שהיו מעורבים בפיגועי ירי ומטענים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבוע שעבר הודיעו העמותות הגדולות שמפעילות את רוב מעונות היום בישראל "ויצו", "נעמת", "אמונה", "מעונות בית יעקב", "מועצה איזורית הר חברון", "מועצה איזורית בנימין" ו"נאות מרגלית", כי יחלו בעיצומים במעונות היום, עיצומים שיחריפו בהדרגה.

    כבר שבועות ארוכים שראשי העמותות נפגשים עם האוצר ודנים במצבם. בשבוע שעבר התקיימה ישיבת סוערת בכנסת שם, בישיבת ועדת העבודה והרווחה, היו ח"כים בעיקר מהאופוזיציה שגיבו את השביתה כי "רק ככה ביבי מבין".

    לדברי המנהלים מדובר במספר חוסרים שהמדינה לא מטפלת כמו ממחסור במעונות. לפי הנתונים שבידם רק רבע מילדי ישראל יכולים להירשם. עוד הם מציינים את המחסור בתקנים למטפלות וכמובן למה לא לבקש עוד שכר.

    בשבוע שעבר הארגונים שלחו פנייה לרה״מ ולשר האוצר להתערב באופן בהול למציאת פתרון למשבר החמור בענף.

    אמש הודיעו ראשי ומנהלי המעונות כי הם פוצחים בשביתה.

    IMG-20160524-WA0039

    הורי הילדים זועמים, "לא יתכן שיהפכו אותנו לבני ערובה. באופן פתאומי מודיעים לנו על השביתה ועל העובדה שילדינו יאלצו להשאר בבית ולאחר ללימודים. הדבר גורם לנו נזק כלכלי ושיבושים בנורמת החיים", אומרים בשיחה לאתר 'קול חי.

    עוד הם מוסיפים כי "הגיע הזמן לעשות סוף לשביתות בישראל. עובדים קמים בבוקר, מחליטים שהם רוצים משכורת גדולה יותר ויוצאים לשביתה ומשביתים אלפי בתים. מישהו חייב לעשות לזה סוף".

    IMG-20160524-WA0038



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כמנהל מעון יחיד,
      המדינה מתהללת בנו אם דרישות לא נורמליות מקשים לנו את החיים, המצב הרבה יותר גרוע ממשרד החינוך, רק העניין שבמשרד החינוך כולם מגבים ומעונות חושבים שבעלי המעונות מרויחים הרבה כסף, הגיע הזמן שיעשו שביתות ושהמדינה תטפל בנושא,
      להוי ידוע שמי שעומדת היום בראשות האגף למעונות יום זאת הגברת סוהר שוקר (מהמגזר הערבי) והיא מתהללת במעונות אם תקנים לא נורמליים יותר מאשר בית חולים. אנו כעת בבניית מעון נוסף של ארבע כיתות סה"כ 80 ילד וכבר הגענו למליון וחצי שקל שפוץ מרוב תקנים (פשיטת רגל)
      כמו כן הם מנסים כמה שיותרלהוריד תקנים ולהציק.
      אנא זעקו את זעקת בעלי המעונות ותועילו גם להורים
      יש לנו רישום של 180 ילד בזמן שאנו יכולים לקבל רק 80.