זק"א ת"א ו'חברים לרפואה': לא זורקים את תרופות הנפטרים

    צבי הדס 1 Comment on זק"א ת"א ו'חברים לרפואה': לא זורקים את תרופות הנפטרים

    מתנדבי זק"א המגיעים לכל מקרה מוות מחוץ למוסד רפואי, ונמצאים עם המשפחה בשעתם הקשה על האבל בפטירת יקירם, יוצאים בקריאה לבני המשפחה של הנפטר: "אל תזרקו תרופות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתנדבי זק"א המגיעים לכל מקרה מוות מחוץ למוסד רפואי, ונמצאים עם המשפחה בשעתם הקשה על האבל בפטירת יקירם, יוצאים בקריאה לבני המשפחה של הנפטר: "אל תזרקו תרופות".

    במסגרת המבצע משאירים המתנדבים אגרת למשפחה עם רשימת רכזי הארגון אליהם יוכלו לפנות על מנת שיאספו את התרופות, מוצרי הסיעוד ומזון לקשישים שיתכן ונותרו בבית במטרה להעבירם למי שזקוק להן, חולים במחלות כרוניים, מחלות קשות הזקוקים לתרופות יקרות, אזרחים ותיקים ומעוטי יכולת שאינם יכולים לעמוד בעלויות של התרופות.

    התרופות ומוצרי הסיעוד מועברים לארגון "חברים לרפואה" המפעיל בית מרקחת מורשה לחלוקת תרופות לנזקקים ולארגוני חסד נוספים לפי דרישה.

    לדברי מנכ"ל זק"א ת"א צבי חסיד "דווקא בזמן הקשה, אסור לנו לשכוח את האחר הזקוק לתרופות שנותרו לאחר פטירתו ואנו מזכירים לבני המשפחה לאחר הדאגה לכבוד הנפטר, כי ניתן להמשיך חיים של אחרים עם מה שנותר".

    עם תחילת המבצע נערך מפגש במשרדי "חברים לרפואה" בבני ברק, בו נטלו חלק ראשי שני הארגונים והשיקו את הפרויקט המשותף.

    לדברי רכז הפרויקט, המתנדב דרור אביטל עד היום נאספו כמויות אדירות של תרופות שהועברו לנזקקים באמצעות "חברים לרפואה" ולולא היוזמה יתכן והיו נזרקים לפח.

    בזק"א ת"א ובארגון חברים לרפואה מעריכים כי ההיענות תהיה גבוהה, ובכך תמשך שרשרת החסד.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יוזמה חשובה שאין כמוה