- רדיו קול חי - -

ישי מחמם מנועים: "בבחירות הבאות יהיה מפץ פוליטי גדול"

למרות השקט בסביבתו, בכל פעם שהוא מקבל במה תקשורתית – הוא יורה לאוויר כותרות על דרכו הפוליטית העתידנית ועל עברו במפלגת ש"ס, הבוקר זה שוב קרה. אלי ישי, יו"ר 'יחד' ויו"ר ש"ס לשעבר, התראיין ב'גלי צה"ל.

"פונים אליי רבים מבכירי ש"ס וגם רבנים ומדברים על השקט שהיה בתקופתי, אמרתי להם שאני לא נכנס לסוגיה הזו", רימז ישי על הפרשות בש"ס שבהנהגת אריה דרעי, "אני לא אתן ציון לש"ס, אתה לא תתפלא מכך", השיב כשנשאל, מהו הציון שהוא היה מעניק למפלגת העבר שלו.

אך למרות היריבות עם דרעי, חשוב לישי להפגין שאין לו חלילה עניין או שמחה על פרשת דרעי החדשה, "אני רוצה שהכל יסתיים בטוב. זה לא סוד שיש יריבות פוליטית בנינו, אבל אין לי כוונה להתייחס לסוגיה הזו", אמר והוסיף כי "זה ברור לכולם שהמפלגה ניזוקה מזה. אבל אני לא רוצה להתייחס לסוגיה הזו".

ישי גם התייחס לסערה הפוליטית ועל הצטרפות ליברמן לממשלה ואמר כי "אני סובר שנתניהו שגה בהתנהלות ובחלטה שלו להעביר את בוגי מתפקידו, בוגי הוא איש מקצועי וערכי, אני לא מסכים עם כל מה שהוא אמר, כמו שאני לא מסכים עם איווט שהוא בעד לחלק את ירושלים".

"לא צריך להצמיד מזכיר צבאי, אין לדבר סוף, קבעו כללים קבועים גם בתקנות הממשלה, מקווים שעושים זאת ואם לא זה חמור מאוד", אמר כשהתייחס לאיומי הבית היהודי.

על הבחירות הבאות אמר כי "אילו מפלגת יחד הייתה חברה בקואליציה, סביר להניח שהיה המצב הפוליטי רגוע יותר. נשאלתי על כוונותיי העתידיות ותכניותיי והבהרתי כי המפלגה שהציגה הישג מרשים בדמות 126,000 מצביעים – השווים לארבעה מנדטים פלוס בכל מערכות הבחירות הקודמות – תמשיך ביתר שאת בכנסת הבאה", לדבריו, "אני בקשר עם בכירים בליכוד ויתכן שיהיה מפץ פוליטי גדול בבחירות הקרובות".