תם עידן הינשוף? • תכירו את הצמיד שמודד רמת אלכוהול

    הפיתוח שנבחר להיות הזוכה, הוא צמיד ניטור פורץ דרך של חברת BACtrack, המודד ללא כל מאמץ, טרחה או בדיקה פולשנית את רמת האלכוהול בדם
    ישראל פריי No Comments on תם עידן הינשוף? • תכירו את הצמיד שמודד רמת אלכוהול

    בדיקת ינשוף מהווה כיום הפתרון האולטימטיבי והדי מסורבל לזיהוי רמת אלכוהול בגוף • פיתוח חדשני מציג לראשונה צמיד ניטור המעביר היישר אל הסמארטפון נתונים מדויקים להפליא • המוצר זכה בתחרות אמריקנית, ולפי הערכות, צפוי לחולל מהפכה בתחום

    הפיתוח שנבחר להיות הזוכה, הוא צמיד ניטור פורץ דרך של חברת BACtrack, המודד ללא כל מאמץ, טרחה או בדיקה פולשנית את רמת האלכוהול בדם
    14:35
    28.03.24
    אתר קול חי No Comments on צמרת עולמות הרפואה והטכנולוגיה השתתפו בוועידת 'למענכם'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אם לפני שנים ספורות נהוג היה לזלזל בכוח השפעתו של האלכוהול על מצב נהיגתנו, הרי שבשנים האחרונות מחלחלת ההבנה כי האלכוהול מהווה את אחת הסכנות הגדולות על הכביש. בהתאם לכך, רמת האכיפה הועלתה ותוגברה והענישה מוחמרת ועולה פי עשרת מונים.

    אלא שלמרות התקדמות במודעות ובאכיפה, הדרך המקובלת למדידת רמת האלכוהול בגוף – הן עבור הנהג המבקש לבדוק את מצבו, והן עבור רשויות האכיפה – נותרה בבדיקת מכשיר הינשוף הדי מסורבל ולא ידידותי ונוח למשתמשיו.

    מכון בריאות אמריקאי שביקש לקדם אלטרנטיבות טכנולוגיות שיעזרו למנוע אסונות, הכריז על תחרות שבסופה פרס על סך 200.000$, אליה ניגשו חברות טכנולוגיה שהציעו את פיתוחיהם. כך למשל הוצגה מדבקה המוצמדת לגוף ומשנה את צבעיה לפי רמת האלכוהול הנמדד.

    אך הפיתוח שנבחר להיות הזוכה, הוא צמיד ניטור פורץ דרך של חברת BACtrack, המודד ללא כל מאמץ, טרחה או בדיקה פולשנית את רמת האלכוהול בדם. הנתונים עוברים דרך הבלוטוס למכשיר הסמארטפון בסינכרון מושלם.

    צמידים אלקטרוניים נמצאים כבר על ידי משתמשים בעולם, הנהנים ממגוון אפשרויות כמו מדידת לחץ דם, מספר צעדים שהלכנו, קצב הדופק והקלוריות ששרפנו, אך זאת הפעם הראשונה שצמיד אלקטרוני יהא מסוגל לנטר את רמת האלכוהול.

    הצמיד יוכל להיות לעזר רב עבור רופאים, בכך שהוא יכול למדוד לאורך זמן ולהציג נתונים מדויקים על רמת המדדים השונים בגוף המטופל, ולגלות על היסטוריית השתיה של המטופל ולא רק על השערות או בדיקה אחרונה שנעשתה.



    0 תגובות