המשטרה שוקלת: קנסות על הורי הילדים שיידו אבנים על כוחות הכיבוי

    בנצי לייזרוביץ 5 Comment on המשטרה שוקלת: קנסות על הורי הילדים שיידו אבנים על כוחות הכיבוי

    המשטרה שוקלת להטיל קנסות על הורים שילדיהם יידו אבנים על כוחות הכבוי במודיעין עלית • בתקופה האחרונה וגם היום אירעו שריפות במספר מקומות במודיעין עלית, כוחות הכבוי שהוזעקו למקום – נתקלו בידויי אבנים

    ארכיון צילום: Hadas Parush/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשטרה שוקלת להטיל קנסות על הורים שילדיהם יידו אבנים על כוחות הכבוי במודיעין עלית. בתקופה האחרונה וגם היום (שני) אירעו שריפות במספר מקומות במודיעין עלית וביישוב מתתיהו. כוחות הכבוי שחרפו נפשם בחום הלוהט להילחם באש ולמנוע התפשטותה לבתים נתקלו בידויי אבנים ע"י נערים חרדים, דבר שהקשה על עבודת הכבאים ואף גרם לעצירת כבוי השריפות.

    היום כבאי עצר ילד שיידה אבנים על הכבאים במודיעין עלית, הילד נלקח לתחנת המשטרה והוריו נקראו לתחנה ונחקר בפני הוריו. יצויין כי עד כה כ-4 ילדים בני 9-13 נחקרו במשטרה על מעשים אלו.

    הערב נודע ל'קול חי' כי במשטרה שוקלים בימים אלו להטיל קנסות על הורים שילדיהם יידו אבנים. מדובר בקנס של אלפי שקלים. כעת הדבר נמצא על השולחן המשפטי, ולכאורה, אין מניעה משפטית בקנסות אלו.

    גורם בכיר במשטרה אומר הערב ל'קול חי' כי "מדובר בקנסות שיביאו הרתעה משמעותית לילדים אלו כשהוריהם ישלמו סכומים גבוהים. אנו רואים בחומרה ידויי אבנים והפרעה לכבאים במלוי תפקידם".

    קודם לכן, לאחר האירוע היום אמר דובר כב"ה מחוז יו"ש כי "צוות כיבוי הוזעק לשריפת קוצים ברח' שאגת אריה במודיעין עילית, במהלך פעולות הכיבוי הותקפו לוחמי האש בזריקות אבנים והופסקו פעולות הכיבוי, לוחם אש שהיה בסמוך לרכב הכיבוי הספיק לתפוס את הנער עד להגעת ניידת משטרה, רכב הכיבוי וצוותו ליוו אותם לתחנת המשטרה להגשת תלונה".

    לדבריו, "אירוע זה מצטרף למספר אירועי זריקת אבנים והצתות של קוצים שהיו בשבועות האחרונים שבוצעו ע"י קבוצות נערים מקומיים, אנו רואים בחומרה את המגמה שנוצרה ולא יתכן שלוחמי אש שמגיעים לבצע את עבודתם יותקפו ויהפכו למטרות נעות, אנו נמשיך לפעול בשת"פ עם המשטרה ונציגי העיר למגר את התופעה הבזוייה".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ראיתי הערב את ההפגנה והזדעזעתי לראות עשרות בחורים מכל הישיבות
      עוברים על העבירה הכי חמורה "מפגינים".
      הזהרו מן הצבועים

    2. 1

      לא ברור, למה הילדים זורקים אבנים על הכבאים???