אייכלר: "שוטר השולף אקדח טעון בהפגנה – יירה בפעם הבאה"

    "אקדח טעון הנשלף מול אזרחים בהפגנה, יירה במפגין או בעובר אורח בהפגנות הבאות. שוטר אלים נגד אזרח, יהיה אלים יותר נגד בן מיגזר אחר. לא ייתכן להעביר את שיטות המלחמה בטירור במישטר כיבוש, לשיטות שמירת הסדר הציבורי במדינה דמוקרטית".
    איתי גדסי 3 Comment on אייכלר: "שוטר השולף אקדח טעון בהפגנה – יירה בפעם הבאה"

    בשבוע שעבר פורסם תיעוד חמור של התעללות שוטר באברך חרדי תושב בית שמש, גם לפני כשבוע, נרשמה תקרית חמורה לאחר ששוטר שלף נשק לעבר מפגינים • היום הגיש ח"כ אייכלר הצעה דחופה לסדר היום של הכנסת

    "אקדח טעון הנשלף מול אזרחים בהפגנה, יירה במפגין או בעובר אורח בהפגנות הבאות. שוטר אלים נגד אזרח, יהיה אלים יותר נגד בן מיגזר אחר. לא ייתכן להעביר את שיטות המלחמה בטירור במישטר כיבוש, לשיטות שמירת הסדר הציבורי במדינה דמוקרטית".
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבוע שעבר פורסם תיעוד חמור של התעללות שוטר באברך חרדי תושב בית שמש. גם לפני כשבוע, נרשמה תקרית חמורה. קבוצת מפגינים חרדים שהפגינה באזור שדרות חיים בר-לב בירושלים, נהדפה על ידי כוחות מג"ב, שניסו למנוע מהם לחסום את ציר התנועה. אך בסרטון שנחשף מהאירוע, נצפה שוטר שולף נשק בתנועה מאיימת לעבר המפגינים, דבר השמור למקרים חריגים המסכנים חיים.

    היום, הגיש ח"כ ישראל אייכלר הצעה דחופה לסדר היום של הכנסת ואמר דברים חריפים כי "שוטר השולף אקדח טעון בהפגנה – יירה בפעם הבאה".

    דוברו של אייכלר נמסר כי "לאור שליפות אקדח והצדקת אלימות משטרתית נגד המגזר החרדי, הגיש ח"כ ישראל אייכלר הצעה דחופה לסדר היום נגד אלימות יתר של המשטרה נגד אזרחים".

    "לפני כשבוע שלף שוטר חמום מוח נשק חם וטעון מול אזרחים לא חמושים בהפגנה בירושלים. בנוסף לכך פורסם על "טיפול" אכזרי בו היכה שוטר אברך חרדי בבית שמש, בגלל שהעז למחות על דו"ח תנועה בסך 1000₪. הנהג טען כי התחנן בפני השוטר על מצבו הכלכלי הירוד ואמר לו "שה׳ ישלם לך על זה". על "אלימות מילולית" זו גזר השוטר על אתר מכות רצח באלימות, כולל אקדח טייזר. התמונות פורסמו בסרטון שזעזעו כל אזרח במדינה דמוקרטית. התקשורת החילונית, הסתירה את האירוע, כמנהג התקשורת בסין ובצפון קוריאה".

    אייכלר עצמו אמר כי "אקדח טעון הנשלף מול אזרחים בהפגנה, יירה במפגין או בעובר אורח בהפגנות הבאות. שוטר אלים נגד אזרח, יהיה אלים יותר נגד בן מיגזר אחר. לא ייתכן להעביר את שיטות המלחמה בטירור במישטר כיבוש, לשיטות שמירת הסדר הציבורי במדינה דמוקרטית".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      זוועה אבל זה קורה הרבה רק שמסתירים את זה

    2. 2

      עכשיו הוא נזכר להגיב על זה אחרי שהכתבים החילוניים תמהו על זה?

    3. 1

      כמה פעמים הרגו כבר השוטרים אנשים בהפגנה
      רצח סגולוב וכו'