המלון לחברי הלהקה המוזיקלית: "הסירו את הכיפה והציצית"

    חצי שעה אחרי שההופעה החלה הגיע טלפון נוסף למנהל הלהקה, כשבהנהלת המלון זיהו שלאחד הנגנים רואים את הציציות, וביקשו שיכניס אותן פנימה אל תוך המכנסיים
    דוד לזר 4 Comment on המלון לחברי הלהקה המוזיקלית: "הסירו את הכיפה והציצית"

    נגני להקה מוזיקלית שהוזמנו לנגן באירוע במלון 'המלך דוד' בירושלים התבקשו להסיר את הכיפות שעל ראשם ואת הציציות שעל גופם • הסיפור המלא

    צילום: אתר להקת ענבלים
    חצי שעה אחרי שההופעה החלה הגיע טלפון נוסף למנהל הלהקה, כשבהנהלת המלון זיהו שלאחד הנגנים רואים את הציציות, וביקשו שיכניס אותן פנימה אל תוך המכנסיים
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נגני להקה מוזיקלית שהוזמנו לנגן באירוע במלון 'המלך דוד' בירושלים התבקשו להסיר את הכיפות שעל ראשם ואת הציציות שעל גופם, כך נחשף הבוקר בגל"צ.

    הסיפור החל לאחר שההרכב המוזיקלי 'להקת ענבלים' הוזמן למלון 'המלך דוד' בירושלים לאירוע מול העובדים. משום שהרוב המוחלט של עובדי המלון הם ערבים, הלהקה התאימה את המוזיקה ותכננו לנגן בעיקר שירים של מלחינים ערבים.

    אלא שחצי שעה לפני ההופעה, ההפקה גילתה ששניים מחברי הלהקה הם חובשי כיפה. בשל כך דרשה ההפקה: "שהנגנים יורידו את הכיפות, כי זה פוגע ברגשות העובדים הערבים".

    על פי גל"צ, מנהל הלהקה, בחור חילוני בשם נעם כהן, סירב להורות לנגנים שלו להוריד את הכיפות ובסוף הציע פשרה – שיחבשו כובעים. הם הביאו כובעי קסקט וכל הנגנים חבשו אותם על הראש והתחילו בהופעה.

    אך הדרמה מסתבר, רק החלה. חצי שעה אחרי שההופעה החלה הגיע טלפון נוסף למנהל הלהקה, כשבהנהלת המלון זיהו שלאחד הנגנים רואים את הציציות, וביקשו שיכניס אותן פנימה אל תוך המכנסיים. עבור מנהל הלהקה זה כבר היה יותר מדי ובסיום ההופעה עלה לדבר עם הנהלת המלון.

    בהקלטה משיחה בין מנהל הלהקה למנכ"ל המלון נשמע המנכ"ל חיים שקדי אומר: "אני לא מתבייש במה שאני אומר כי מה שאני אומר זאת האמת. אני דרשתי להקה ערבית להערב. באתי למטה וראיתי חבר'ה עם כיפות. אמרתי 'חבר'לה, לאוכלוסייה ערבית אתם מביאים חבר'ה עם כיפות? זה נשמע הגיוני? לאירוע לכבוד המוסלמים לעשות להם דווקא?'".

    מנהל הלהקה השיב לו: "למה זה דווקא? מה דווקא בזה?", וחשב המלון הצטרף לשיחה ואמר: "אני אגיד לך מה, אתה גר באותה מדינה שבה אני חי, זה נובע מתוך רצון לכבד סוג מסוים של אוכלוסייה", כך פורסם הבוקר בגל"צ.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      ההוא בתמונה ממש ממול עם הגיטרה, הוא לא מהקול הבא?

      1. הוא באמת נראה דומה למייקל פרי, מעניין אם זה הוא————-

        1. כן 100% זה מייקל פרי אני מזהה אותו ב100% אחוז
          מגניב שהוא שם
          אבל זוועה הסיפור ולמה בכלל הם עושים יום פעילות או הופעה למוסלמים
          למה שיהנו?
          צודקת או לא?

    2. 3

      אני אומרת לכם זה לא מייקל פרי