הברווז העיתונאי השבועי • הוואטסאפ שלא היה לבת הנגיד שטבע

    שמות בנותיו של ר' יצחק הן שיינדא ברוינער, רחל ארגל, ביילא אייזנבערג, ולא כפי הספקולציות שהעלו במכתב, מה עוד שבנותיו של ר' יצחק אינן נשים עובדות, אלא עקרות בית שאינם זקוקות להחזיק מכשיר עסקי לצורך פרנסה
    יוסי צלניקר 2 Comment on הברווז העיתונאי השבועי • הוואטסאפ שלא היה לבת הנגיד שטבע

    מבירור שערך אתר 'קול חי' מתברר כי מכתב שכזה לא יצא בכלל מתחת ידיהן של אחת מבנותיו של ראש הקהל • בחותמת המכתב הופיעה שמה של הבת החותמת באותיות ב.ז. כאשר לרב יצחק ז"ל אין בת בשמות אלו

    וואטסאפ
    שמות בנותיו של ר' יצחק הן שיינדא ברוינער, רחל ארגל, ביילא אייזנבערג, ולא כפי הספקולציות שהעלו במכתב, מה עוד שבנותיו של ר' יצחק אינן נשים עובדות, אלא עקרות בית שאינם זקוקות להחזיק מכשיר עסקי לצורך פרנסה
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האסון שהתרחש שבוע שעבר בחופי מיאמי זעזע לא רק את חסידות סאטמר אלא את כל יהדות ארה"ב כשהנגיד וראש הקהל טבעו יחד באסון הכבד.

    יום לאחר האסון הכבד פורסם ברשתות החברתיות ובאתרים השונים מכתב שלכאורה נכתב ע"י ביתו של ראש הקהל יצחק רוזנברג ז"ל, ובו היא מספרת כי גילתה על מות אביה בקבוצת וואטספ, ובמכתב היא מגוללת את גודל הקושי לקבל בשורה מרה כזו בוואטספ, ולא ע"י שליח כזה או אחר.

    אלא שמבירור שערך אתר 'קול חי' מתברר כי מכתב שכזה לא יצא בכלל מתחת ידיהן של אחת מבנותיו של ראש הקהל, ויותר מזה בחותמת המכתב הופיעה שמה של הבת החותמת באותיות ב.ז. כאשר לרב יצחק ז"ל אין בת בשמות אלו.

    כתב אתר קול חי יצא לברר את הדברים עם אחד מחשובי החסידות, וכן אחד מבני המשפחה הקרובים ביותר למשפחה, ובערב שבת קודש התקבלה התשובה: "בעוד הן יושבות שבעה על אביהן הובהר לנו כי לא יצא שום מכתב מתחת ידיהן, ומי שבישר להן את הבשורה המרה על מות אביהן הוא הדוד שלהן אחיו של רב יצחק אחיו ושתפו של המנוח ר' אברהם יודא ראזנבערג, שהיה איתו בפלורידה והיה בבית חולים בעת קביעת הבשורה של הפטירה".

    בן משפחתו של רב יצחק רוזנברג שוחח אתנו ביום שישי בצהריים ואמר " שמות בנותיו של ר' יצחק הן שיינדא ברוינער, רחל ארגל, ביילא אייזנבערג, ולא כפי הספקולציות שהעלו במכתב, מה עוד שבנותיו של ר' יצחק אינן נשים עובדות, אלא עקרות בית שאינם זקוקות להחזיק מכשיר עסקי לצורך פרנסה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מיד חשבתי, האם ביתו של פילונטרופ צריך לעבוד במשרד לפרנסתה?

    2. 1

      זה היה בתו של הרה"ח ר' חיים פרנס ז"ל שנפטר גם באותו טרגדיה