אייכלר: "אצל בוגי הייתה אוזן קשבת לבקשות הציבור החרדי"

    אביגדור תמיד טען בשיחות אישיות שהוא לא אנטי חרדי, יש סביבו גם אנשים טובים, מקווה שנוכל לעבוד אתם כמו שצריך
    ישראל פריי 1 Comment on אייכלר: "אצל בוגי הייתה אוזן קשבת לבקשות הציבור החרדי"

    ח"כ אייכלר מביע תקווה כי החרדים יוכלו להסתדר עם שר הביטחון המיועד ליברמן: "בשיחות אישיות הוא תמיד טען שהוא לא אנטי חרדי" • על ההכנות להילולא במירון: "אני לא אוהב להיות אופטימי, אבל לראשונה הכל מתואם ומסודר. כל הדרישות התקבלו ובוצעו בשטח"

    ח"כ ישראל אייכלר צילום: מאיר אלפסי
    אביגדור תמיד טען בשיחות אישיות שהוא לא אנטי חרדי, יש סביבו גם אנשים טובים, מקווה שנוכל לעבוד אתם כמו שצריך
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת ישראל אייכלר התייחס ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' לצירופו של אביגדור ליברמן לממשלה, ואמר: "אני מקווה שגם הוא יבין ש'מה שרואים מפה לא רואים משם', ויבין שאין מקום לכפות על הציבור החרדי דברים בניגוד לאורחות חייו".

    האם אתה רגוע שהאיש הזה יחזיק בסמכות גיוס בני הישיבות?

    "מקווה שנוכל להיות רגועים, 'אשרי אדם מפחד תמיד'… באמת אצל בוגי יעלון הייתה אוזן קשבת לכל הבקשות של הציבור החרדי. השקפתו הייתה שאסור להתייחס לחרדים באופן מתנשא ובכפייה. אני מקווה שנצליח להסתדר גם עם ליברמן".

    "אביגדור תמיד טען בשיחות אישיות שהוא לא אנטי חרדי, יש סביבו גם אנשים טובים, מקווה שנוכל לעבוד אתם כמו שצריך".

    בהמשך הראיון הביע אייכלר שביעות רצון מההכנות להילולת הרשב"י במירון: "אני לא אוהב להיות אופטימי", אמר בהלצה, "אבל אני מצטער במקרה הזה להיות אופטימי…".

    לדבריו, "זאת הפעם הראשונה שיש שיתוף פעולה מלא בין כל הרשויות, משרד הדתות, הרשות למקומות קדושים, המשטרה. מנכ"ל משרד הדתות עודד פלוס לקח אחריות באופן אישי ומסודר. כל הדרישות שהעלינו – התקבלו. ולפי הדו"חות ביצוע שקיבלנו, הכל מבוצע בשטח".

    הוא הזכיר בין השיפורים את סידור הכבישים, החניונים, התקנת ספסלים ושירותים, השילוט בדרכים וההוזלה הגדולה במחירי התחבורה הציבורית למירון. "נותר לנו רק להתפלל שהכל יעבור בשלום".

    לסיום, קרא אייכלר לציבור נוסעי התח"צ, להתנהג בארוך רוח ובדרך ארץ כלפי הנהגים. "פנינו לאגד ולחברות התחבורה שיעבירו מסר לנהגים להתנהג באופן המכבד את הנוסעים. אני רוצה לבקש באופן אישי גם מהנוסעים: זהו יום עמוס, כולם מתוחים, לא להתנהג בעצבים, תתאזרו בסבלנו ותקדשו שם שמיים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      רח"ל בדקת כמה בחורים גויסו בזמנו לצבא והפכו לחילונים הוא הצליח לעבוד על אייכלר וחבריו החכיי"ם החרדקניקי"ם ולגייס בחורי ישיבה אולי לאייכלר היה דיל איתו שהבעזלרס' ילכו למשמר אזרחי ולא לצבא