סקר: לפיד נתפס כמתאים ביותר לתפקיד יו"ר האופוזיציה

    על פי הסקר, לפיד מקבל 44%. יו"ר 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג מקבל 26%
    ישראל פריי 2 Comment on סקר: לפיד נתפס כמתאים ביותר לתפקיד יו"ר האופוזיציה

    לפיד ממשיך להתחזק: סקר חדש שבדק את ההתאמה לראשות האופוזיציה, העניק ללפיד אחוזי תמיכה גבוהים בהרבה ממתחריו • סקרים אחרים השבוע צפו כי כוחה של מפלגת 'יש עתיד' מזנק וכי היא בדרכה להיות המפלגה השנייה בגודלה בישראל

    על פי הסקר, לפיד מקבל 44%. יו"ר 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג מקבל 26%
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעוד מרבית הדיבורים בימים האחרונים מוקדשים להרכב הממשלה המתרחבת, ישנם מי שבודקים גם את מצב הנשארים מאחור באופוזיציה, ואת מידת השפעת המהלך ההולך ונרקם על עתידם, כוחם והשפעתם.

    מי שממשיך לצבור מומנטום חיובי גם בסיטואציה הנוכחית, הוא יו"ר מפלגת 'יש עתיד' יאיר לפיד. סקר ערוץ הכנסת בדק מי מבין מנהיגי מפלגות האופוזיציה נתפס בציבור כמתאים להיות יו"ר האופוזיציה, ולפיד זוכה בו לאחוזי אמון גבוהים יחסית לאחרים.

    על פי הסקר, לפיד מקבל 44%. יו"ר 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג מקבל 26%, יו"ר 'הרשימה המשותפת' איימן עודה מקבל 10%. ויו"ר מרצ זהבה גלאון מקבלת 7% בלבד.

    בסקרים אחרים שפורסמו במהלך השבוע, בדקו המראיינים את המצב הפוליטי אילו היו הבחירות נערכות כיום. גם מהם עלה כי כוחו של לפיד מזנק, כשלפי סקר אחד זוכה הוא ל- 18 מנדטים, ולפי סקר נוסף זוכה הוא בלא פחות מעשרים מנדטים והןפך להיות המפלגה השנייה בגודלה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      יו"ר אופזיציה גם אני רוצה שהוא יהיה אבל לא שר או ראש ממשלה חלילה

    2. 1

      אינשללה שישאר שם לתמיד יחד עם נתניהו