אוהבים לחם פרוס? יש לנו בשורה בשבילכם

    הורדת מחירי הלחם תאפשר למשפחות רבות בישראל, בעיקר למשפחות נזקקות וקשות יום, לשלם פחות על מצרך יסוד הנצרך בכל בית
    איתי גדסי 1 Comment on אוהבים לחם פרוס? יש לנו בשורה בשבילכם

    ראש הממשלה ושר הכלכלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון חתמו היום על צו להפחתת מחיר הלחם המפוקח • מחירי הלחמים המפוקחים צפויים לרדת ב – 3.24%

    צילום: Shlomi Cohen/Flash90
    הורדת מחירי הלחם תאפשר למשפחות רבות בישראל, בעיקר למשפחות נזקקות וקשות יום, לשלם פחות על מצרך יסוד הנצרך בכל בית
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה ושר הכלכלה בנימין נתניהו יחד עם שר האוצר משה כחלון חתמו היום (חמישי) על צו להפחתת מחירי הלחם הפרוס והחלה שבפיקוח, בשיעור של 3.24%. זאת בעקבות המלצת ועדת המחירים, המשותפת למשרד הכלכלה והאוצר, על הפחתת מחירי הלחם שבפיקוח, בעקבות ירידה מתמשכת במחירי החיטה ומחירי המזוט בעולם.

    עדכון המחיר האחרון התבצע בחודש ספטמבר 2015 – הפחתה בשיעור של 3.02% – גם היא עקב ירידה במחירי התשומות. המחיר החדש ייכנס לתוקף ביום ו', י"ב באייר התשע"ו.

    ראש הממשלה ושר הכלכלה בנימין נתניהו אמר כי "אנחנו מנצלים כל הזדמנות להורדת מחירים, בעיקר את מחירי מוצרי היסוד, ובכך להביא להורדת יוקר המחיה. הורדת מחירי הלחם תאפשר למשפחות רבות בישראל, בעיקר למשפחות נזקקות וקשות יום, לשלם פחות על מצרך יסוד הנצרך בכל בית", כמו"כ, נתניהו קרא ליצרנים להפחית מחירי מוצרים אחרים שאינם תחת פיקוח מחירים ומתבססים על תשומת החיטה.

    שר האוצר משה כחלון אמר כי "בהמשך לפעולות הרבות שאנו מבצעים במסגרת המאבק ביוקר המחייה והורדת מחירי המזון, דרך הפחתת מכסים, פתיחת השוק ליבוא ועוד, אנו מורידים היום גם את מחירי הלחם המפוקח, במטרה להקל על משקי הבית ולהוזיל עבורם את סל הקניות. הורדת מחיר הלחם המפוקח תסייע למשפחות מהשכבות החלשות וממעמד הביניים שהלחם האחיד הוא מוצר בסיסי בסל הקניות שלהן".

    מחירי הלחם



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה נעשה עם ה-25 אג' שנרוויח????
      אני ממש אוכל את הראש!
      מה לקנות עם זה? או אולי בכלל לחסוך???
      יש למישהו רעיון ????