סמוטריץ מבטיח: "בנט יהיה שר הביטחון בקדנציה הבאה"

    "יעלון הוא אדם רציני מאוד, עשה רבות לעם ישראל, זה לא סוד שהיו ביננו מחלוקות בזמן האחרון, אבל הם היו עניניים, ואין אצלנו טיפה שמחה לאייד. מקווה שיקבל את תיק החוץ".
    דוד לזר 1 Comment on סמוטריץ מבטיח: "בנט יהיה שר הביטחון בקדנציה הבאה"

    על רקע המגעים להצטרפותו של ליברמן לקואליציה תמורת מינויו לתפקיד שר הביטחון במקומו של יעלון • סמוטריץ אומר הערב ב'קול חי' כי הכניסה של ליברמן זה טבעי ומתבקשת, זהו רצון הבוחר"

    סמוטריץ' צילום: Gershon Elinson/Flash90
    "יעלון הוא אדם רציני מאוד, עשה רבות לעם ישראל, זה לא סוד שהיו ביננו מחלוקות בזמן האחרון, אבל הם היו עניניים, ואין אצלנו טיפה שמחה לאייד. מקווה שיקבל את תיק החוץ".
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע המגעים להצטרפותו של ח"כ אביגדור ליברמן לקואליציה תמורת מינויו לתפקיד שר הביטחון במקומו של בוגי יעלון, אמר הערב ח"כ בצלאל סמוטריץ לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' כי "הכניסה של ליברמן זה טבעי ומתבקשת, זהו רצון הבוחר, זו הקואליציה שהייתה אמורה להיות לפני למעלה משנה".

    האם בנט לא ורצה כעת את תיק הביטחון?

    "זה לא סוד שבנט רצה את הביטחון בהתחלה, היו גם הבטחות שלצערנו נתניהו לא עמד בהם. אבל השר בנט עוד יהיה שר הביטחון בקדנציה הבאה", לדבריו, "נוצרה קונסטלציה פוליטית ברורה, נתניהו החליט שהוא חייב להרחיב את הממשלה".

    לדבריו של סמוטריץ, "דעתי הייתה שלא צריך למהר להרחיב, ואפשר להסתדר עם קואליציה צרה", הוסיף, "אבל הקואליציה המסתמנת היא בריאה ויציבה, וטוב שזה ככה. אני מתפלל שליברמן יעשה את עבודתו נאמנה".

    על יעלון אמר כי "הוא אדם רציני מאוד, עשה רבות לעם ישראל, זה לא סוד שהיו ביננו מחלוקות בזמן האחרון, אבל הם היו עניניים, ואין אצלנו טיפה שמחה לאייד. מקווה שיקבל את תיק החוץ".

    לסיום אמר סמוטריץ כי "אני מאוד מקווה שבאותן נקודות שחלקנו על שר הביטחון – השר ליברמן יראה את זה עין בעין כמונו, יהיו בהחלט הרבה דברים טובים".

    מלבד סמוטריץ, היו עוד ששיבחו הערב את השר יעלון, בהודעה מטעם ראשי המועצות בעוטף עזה נאמר כי "אנו מוקירים ומעריכים את העשייה הרבה של שר הביטחון, משה בוגי יעלון, למען תושבי עוטף עזה".

    עוד נמסר כי גדי ירקוני, ראש מועצת אשכול, יאיר פרג׳ון ראש מועצת חוף אשקלון, תמיר עידאן, ראש מועצת שדות נגב ואלון שוסטר, ראש מועצת שער הנגב מביעים הערב את הערכתם הרבה לח"כ משה בוגי יעלון ומוסרים כי "במהלך שנות כהונתו בתפקיד שר הבטחון עומד יעלון לצדם של תושבי עוטף עזה בצורה בלתי מעורערת ומגלה הבנה מוחלטת לצרכים הייחודיים, האזרחיים והביטחוניים באזור. אנו זוכים לקשר מיוחד ולדלת פתוחה בכל עת מצדו של השר יעלון אשר מקפיד ומנהל עמנו קשר ענייני, מקצועי ונטול שיקולים זרים. השר יעלון נותן גיבוי מלא לצרכים ביישובי עוטף עזה ומסייע בכך לחיזוק ההתיישבות והחוסן הקהילתי".

    "המציאות הביטחונית המורכבת והשברירית באזור מחייבת מנהיגות שתשמור על היציבות ועל בטחון התושבים. אנו תקווה, כי מדיניות זו והרוח הקשובה והעניינית לה אנו זוכים מהשר יעלון תימשך גם בעתיד", הוסיפו.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חותמים על זה!
      וגפני יהיה שר החינוך הבא…