הרצוג תוקפני: "שלי התחננה לתיק, ניהלה מסע גס רוח"

    "אנחנו מפלגת מרכז שמאל, ולא שמאל קיצוני. אותם אנשים המטיפים יום ולילה לדבר עם חמאס והפלסטינים פעלו למנוע הזדמנות היסטורית. רק כי מדובר במו"מ מול ראש ממשלת ישראל. פעלתי על פי צו מצפוני"
    איתי גדסי 4 Comment on הרצוג תוקפני: "שלי התחננה לתיק, ניהלה מסע גס רוח"

    אין ספק, המפסיד הגדול של היום הזה הוא יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג • הערב הוא נשא נאום תוקפני ויוצא דופן ותקף את חברתו למפלגה חברת הכנסת שלי יחימוביץ • "נוהל מסע גס רוח על ידי קודמתי בתפקיד"

    בוז'י הרצוג צילום: פלאש 90
    "אנחנו מפלגת מרכז שמאל, ולא שמאל קיצוני. אותם אנשים המטיפים יום ולילה לדבר עם חמאס והפלסטינים פעלו למנוע הזדמנות היסטורית. רק כי מדובר במו"מ מול ראש ממשלת ישראל. פעלתי על פי צו מצפוני"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אין ספק, המפסיד הגדול של היום הזה הוא יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג. הערב (רביעי) הוא נשא נאום תוקפני ויוצא דופן ותקף את חברתו למפלגה חברת הכנסת שלי יחימוביץ, "נוהל מסע גס רוח על ידי קודמתי בתפקיד, שבשבוע שעבר התחננה להיות שרה בממשלת ביבי, דווקא היא שהובילה בעבר את מפלגת העבודה, תהיה חתומה על מינוי ליברמן למשרד הביטחון, ברית יחימוביץ גלאון הרחיקה ציבור תומכים גדול בגלל עמדות שמאל רדיקליות", אמר הרצוג.

    "לא נאפשר להם יום אחד של שקט", אמר הרצוג על הממלה החדשה המסתמנת, "אני אלכד את כל הכוחות והפעילים עד להחלפתם. נתניהו צריך לזכור שזה היום שבו ויתר על ההזדמנות ההיסטורית להוביל שינוי גדול בחיינו".

    קודם לכן אמר כי "הודעתי אתמול לנתניהו על הפסקת המו"מ, דרשתי שכל הסיכומים יהיו כתובים, ראש הממשלה התנגד ודרש שזה יישאר בהתחייבות בעל פה. אני לא מאמין בהתחייבויות בעל פה, דרשתי וקיבלתי מנתניהו, וטו על בניה ביוש, וטו על כלל החקיקה במטרה לעצור את החקיקה הגזענית, שורת הישגים כלכליים וחברתיים מרחיקי לכת. ניהול מדיניות החוץ של מדינת ישראל, פתיחה מיידית של מומ מדיני, כינוס ועידת שלום, תיק החוץ והכלכלה ועוד 7 תיקים, 5 תפקידי סגן שר. 4 תפקידי יור ועדה כולל יור ועדת החוץ והביטחון, ואת תיק הביטחון בעוד שנה, בנוסף לתיק החוץ".

    לדבריו, "אנחנו מפלגת מרכז שמאל, ולא שמאל קיצוני. אותם אנשים המטיפים יום ולילה לדבר עם חמאס והפלסטינים פעלו למנוע הזדמנות היסטורית. רק כי מדובר במו"מ מול ראש ממשלת ישראל. פעלתי על פי צו מצפוני".

    עוד הוסיף הרצוג כי "מעתה ואילך מדינת ישראל ואזרחיה יצטרכו להתמודד עם ממשלה שמדיניותה על סף טירוף ואת זאת ניסיתי לעצור. כל מה שעמד לנגד עיני היה טובת המדינה. דבריו הדרמטיים של נשיא מצריים משפיעים על חיינו יותר משל נשיאת הפייסבוק

    זמן קצר לאחר מסיבת העיתונאים הגיבה יחימוביץ' לדבריו של הרצוג בשיחה עם חדשות ערוץ 2 ואמרה כי "אפס לקיחת אחריות. רשימת ההישגים הפיקטיבית שהוא הציג מעידה על אפס הישגים באותו משא ומתן. הובטח לי להיות שרה בכירה ביותר, וסירבתי לכך בבוז. ניסיתי עם חבריי – לבני ואחרים – למנוע ממנו כניסה חסרת תנאים לממשלה. היציאה למאבק פומבי הייתה בלית ברירה אחרי שהתברר שאין כל עכבות והוא מוכן בכל מחיר להיכנס למפלגה".

    האזינו לדבריו המלאים:



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      הודו לה' כי טוב החרדים יהיו עדין לשון מאזניים ונתניהו הבוגדני לא יבעט בהם בקלות

    2. 3

      הוא נראה כמו ילד במסיבת סיום עם פופיון 🙂

      1. למה לשפוט אדם לפי מראהו מה הקשר לאיך הוא נראה או איך הא נשמע לא מתאים לך אף אחד לא הכריח אותך להצביע לו אבל מכאן ועד לצחוק עליו בכזו גסות. לא מתאים לאדם שומר תומ"צ!!!!!

    3. 2

      הציבור החרדי לא השכיל להראות לנתניהו שיש לו חלופה כך הוא לא היה בועט בנו מפלגת העבודה שמרה על ההסכמים