הצלם החרדי חגג 'ברית מילה' ואיחד בין גדולי ישראל

    דוד לזר 4 Comment on הצלם החרדי חגג 'ברית מילה' ואיחד בין גדולי ישראל
    20:21
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on זקן המועצת בעקיצה לדרעי: "צריך להכיר את השיקולים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קהל רב ובראשם רבנים ראשי ישיבת ואישי ציבור השתתפו בשמחת הברית לבנו של הצלם החרדי שוקי לרר – שהכניס את בנו החמישי יונתן חננאל בבריתו של אברהם אבינו.

    שמחת הברית התקיימה בבית מרן רה"י הגראי"ל שטיינמן שכובד בסנדקאות, בעמידה לברכות כובד הגאון רבי שמעון בעדני חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס, בברכות האדמו"ר מסאדיגורה חבר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, בכסא של אליהו הגאון רבי מרדכי בונים זילברברג רבה של שיכון ה', כשהמוהל היה הגאון רבי ראובן אלבז ראש ישיבת אור החיים וחבר מועצת חכמי התורה.

    בסעודת המצווה שנערכה לאחר מכן באולמי ויז'ניץ בבני ברק השתתפו קהל רב של רבנים ואישי ציבור – שהגיעו לברך את אבי הבן על שמחתו בסעודת המצווה נשאו דברים הגאון רבי שלום בער סורוצקין ראש ישיבת עטרת שלמה והגאון רבי מרדכי בונים זילברברג.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אם הצלם עסוק בהלצתלם אז מי אכן היה הצלם? תמונות יפות והמון. שיהיה לו במזל טוב.

    2. 2

      אני באמת מפרגן לצלם הדגול מכל הלב והוא באמת צלם מקצועי ואיש מיוחד, אבל האם נפלנו על הראש, מה יש לכל הגדוילים לחפש בברית שם, כאילו מה, גם אם הצילומים שלו מאוד מקצועיים עדיין נראה לי שקצת נסחפנו, מילא אם יש אולי לצלם איזשהוא קשר אישי ומיוחד עם כל אחד שם, נו, גם חכי"ם לא זוכים לדבר כזה, וכבר לא נדבר על גדוילים אחרים שעושים ברית וחוץ ממנין מצומצם אף אחד לא משתתף, ממש נפלנו על הראש, איזה סוג של יח"ץ הגבאים של היום מארגנים?

    3. 1

      לצערי צודק המגיב האחרון