הקרע מתרחב: פגישת גפני ופרוש שתוכננה להיום – בוטלה

    "אני תמיהה שדברים כה לגיטימיים, פשוטים מוסכמים וחתומים, הופכים להיות ויכוח מעל גבי העיתון", כתב גפני לפרוש, "כל הנושאים הללו צריכים להגיע להכרעת גדולי התורה, כפי שנכתב בהסכם"
    איתי גדסי 1 Comment on הקרע מתרחב: פגישת גפני ופרוש שתוכננה להיום – בוטלה

    ניסיון להגיע להבנות במסגרת חילוקי הדעות המהותיים בין אגודת ישראל לדל התורה – כשל • פגישת פשרה בהשתתפות פרוש, גפני, זייברט ודייטש בוטלה במפתיע • על הפרק: רוטציה בעיריית ירושלים

    צילום: Flash 90.
    "אני תמיהה שדברים כה לגיטימיים, פשוטים מוסכמים וחתומים, הופכים להיות ויכוח מעל גבי העיתון", כתב גפני לפרוש, "כל הנושאים הללו צריכים להגיע להכרעת גדולי התורה, כפי שנכתב בהסכם"
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הוויכוחים והטונים הצורמים סביב הרוטציה בעיריית ירושלים, וחילופי ההאשמות בין דגל התורה לאגודת ישראל, סוכמה פגישה בין הצדדים במהלכה תלובן הסוגיה.

    הפגישה תוכננה להיום (ד') בלשכתו של ראש עיריית בני ברק ומזכ"ל אגו"י חנוך זייברט, והיו צפויים להשתתף בה ח"כ משה גפני, ח"כ מאיר פרוש, לצד זייברט ויוסי דייטש, במהלכה היו מנסים הצדדים להגיע להבנות.

    ל"קול חי" נודע כי אמש, בוטלה הפגישה במפתיע, "בשל אילוצי לו"ז", כשכל אחד מהצדדים טוען כי הצד השני הוא זה שביטל את הפגישה.

    עם זאת גורם המעורב בסוגיה אמר לקול חי: "גם אם לא ישבו היום לא יהיה מנוס, כי צריכים לסגור את הסיפור הזה, והצדדים ישבו בכנסת ככה"נ במהלך השבוע הבא".

    כזכור, 'דגל התורה' הודיעה כי היא לא מתכוונת לוותר ל'אגודת ישראל' על דבר השלמת הרוטציה בעיריית ירושלים, זאת למרות הודעתו של יוסי דייטש על התפטרותו מתפקיד מ"מ ראש עיריית ירושלים לטובת יצחק פינדרוס. לטענת 'דגל התורה' על דייטש להתפטר גם מחברותו במועצת העיר.

    יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, שיגר מכתב ליו"ר אגו"י בירושלים, ח"כ מאיר פרוש, ובו הוא דרש לקיים את הסכם הרוטציה בתוך סיעת יהדות התורה בירושלים, שנחתם ערב הבחירות האחרונות.

    "אני תמיהה שדברים כה לגיטימיים, פשוטים מוסכמים וחתומים, הופכים להיות ויכוח מעל גבי העיתון", כתב גפני לפרוש, "כל הנושאים הללו צריכים להגיע להכרעת גדולי התורה, כפי שנכתב בהסכם".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כשמדברים על הסכמים בנוגע לתיקים וג'ובים שני הצדדים יודעים ללכת עד הסוף
      כשמדובר על כיבוד הסכמים בעניין החינוך החרדי, כאן פתאום לפחות אחד הצדדים
      מאוד מצטנע…