"זה הם או אנחנו?!" • התנגדות עזה בליכוד לממשלת אחדות

    הלכנו לבחירות עם הסיסמא 'זה הם או אנחנו' ובאמת הפער בינינו לבין מפלגת העבודה בלתי ניתן לגישור
    איתי גדסי 3 Comment on "זה הם או אנחנו?!" • התנגדות עזה בליכוד לממשלת אחדות

    אם נדמה היה שהמכשול העיקרי בכינון ממשלת אחדות בישראל יגיע מכיוונה של 'המחנה הציוני', באים פעילי וח"כי 'הליכוד' ומציגים מחאה חריפה למהלך ההולך ונרקם • תמונת מצב

    ראש הממשלה ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו צילום: תומר נוברג, פלאש 90
    הלכנו לבחירות עם הסיסמא 'זה הם או אנחנו' ובאמת הפער בינינו לבין מפלגת העבודה בלתי ניתן לגישור
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קבוצת ראשי רשויות חברי ליכוד פנו במכתב לראש הממשלה נתניהו נגד הכנסת המחנה הציוני לממשלה. לדבריהם הרצוג דורש ויתורים אידיאולוגיים שאינם מקובלים עליהם.

    במכתבם כתבו החברים: "אנו, חברי ליכוד מיהודה ושומרון, מתנגדים לכניסתם של בוז׳י הרצוג, ציפי לבני וחברי המחנה הציוני לממשלה."על פי הפרסומים בתקשורת הרצוג דורש מממשלת הליכוד ויתורים אידיאולוגיים ופגיעה במדיניות לחיזוק ההתיישבות. כשר חוץ ינסה הרצוג לקדם את התוכנית האווילית שלו לפינוי ישובים והקמת מדינה פלסטינית – דבר שאינו מקובל עלינו לחלוטין.

    "אזרחי ישראל העניקו לראש הממשלה בנימין נתניהו והליכוד את המנדט להוביל את ישראל וליישם את המדיניות שהוצגה בפניהם טרם הבחירות – חיזוק ההתיישבות, השמירה על הביטחון ושגשוג כלכלי וחברתי. על כן, אנו קוראים לראש הממשלה להפסיק את המו״מ לכניסת המחנה הציוני לקואליציה באופן מיידי.

    בין החותמים: יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, דוד אלחייני, ראש המועצה האזורית בקעת הירדן, דוידי פרל, ראש המועצה האזורית גוש עציון, יוחאי דמרי, ראש המועצה האזורית דרום הר חברון, משה סוויל, מ"מ ראש המועצה האזורית גוש עציון. דוד שאין, יו״ר צעירי הליכוד, ישראל גנץ, סגן ראש המועצה האזורית מטה בנימין, אליעזר רודריג, חבר מועצת קריית ארבע חברון ויו"ר סניף הליכוד בקריית ארבע, שלמה פייג ועוד נציגים ופעילים רבים.

    מוקדם יותר אמר יו"ר ועדת הפנים ח"כ דוד אמסלם על המהלכים הקואליציוניים עם מפלגת העבודה: "אני מוטרד בשם עם ישראל. ממשלת אחדות מקימים סביב אידיאולוגיה משותפת ורעיונות משותפים, כל המגעים שמתנהלים כעת הם סביב כיסאות. אני חושב שחלק מזה שהציבור לא אוהב פוליטיקאים, על גבול שונא אותם, זה בגלל שהם כל הזמן משקרים. הלכנו לבחירות עם הסיסמא 'זה הם או אנחנו' ובאמת הפער בינינו לבין מפלגת העבודה בלתי ניתן לגישור. אין לנו שום הסכמה איתם בנושאי ארץ ישראל ועל הבניה בירושלים, עם מי נבנה, עם זוהיר בהלול או סתיו שפיר?!

    "הליכוד, זו מפלגה אידיאולוגית וההתיישבות בכל חלקי הארץ חשובה לנו. אם זה לא היה כך, לא הייתי בליכוד. הכנסת מפלגת העבודה לממשלה זו חוצפה ושקר גס לבוחרינו. ממשלה כזאת לא תחזיק מעמד יותר מכמה חודשים ותעשה נזק גדול מאוד לליכוד. הזחילה של הרצוג לממשלה מבזה. בוז'י מפרק לעצמו את המפלגה וזה נראה כמו סידור עבודה לו ולחבריו. צריך להתאמץ להכניס את ישראל ביתנו לממשלה, גם ליברמן צריך לעשות מאמץ כזה. יש לנו כאן אחריות לאומית משותפת והעם מצפה שתקום ממשלה הומגנית שמייצגת אג'נדה חדה וברורה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ביבי אוהבים אותך העם איתך בכל דבר תמשיך אם הקוהליציה שקימת עכשיו

    2. 2

      אף אחד לא אוהב אותו ובטוח שהוא לא אוהב אותנו אל תהיו נאיבים