דרעי וליצמן סיכמו: לא מוותרים על תיקים לממשלת האחדות

    הרי נתניהו לא מוכן לוותר על התיקים שחשובים לו. לבית היהודי יש שלושה תיקים, כשהחינוך והמשפטים המשמעותיים יישארו בידיה בכל מקרה. אין שום סיבה שש"ס תוותר על תיקים חברתיים שהיא מחזיקה בידיה כיום
    איתי גדסי 3 Comment on דרעי וליצמן סיכמו: לא מוותרים על תיקים לממשלת האחדות

    המו"מ לממשלת אחדות נכנס לישורת אחרונה, ובמפלגות החרדיות מנסים לשפר עמדות • ליצמן ודרעי סיכמו על תיאום מלא בהתנהלות מול נתניהו, ועל סירוב מוחלט לוויתור על תיקים בממשלה

    השרים דרעי וליצמן צילום: נתי שוחט, פלאש 90
    הרי נתניהו לא מוכן לוותר על התיקים שחשובים לו. לבית היהודי יש שלושה תיקים, כשהחינוך והמשפטים המשמעותיים יישארו בידיה בכל מקרה. אין שום סיבה שש"ס תוותר על תיקים חברתיים שהיא מחזיקה בידיה כיום
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המו"מ בין הרצוג לנתניהו מתקדם כבר לנושא חלוקת התיקים, ולצורך כך ועל פי ההסכם הקואליציוני, תצטרך כל סיעה מהחברות בממשלה "לתרום" תיק למחנה הציוני.

    לפי הדיווחים הבית היהודי תוותר על תיק החקלאות, וש"ס תוותר על תיק הנגב והגליל. כחלון יוותר ככל הנראה על תיק הגנת הסביבה.

    הבוקר מפרסם הפרשן אבי בלום בקו עיתונות כי יו"ר ש"ס אריה דרעי מצהיר: "ש"ס לא תוותר בשביל ממשלת אחדות על אף תיק. לא על הפנים, לא על הנגב והגליל, לא על הפריפריה ולא על הדתות".

    לדברי דרעי: "הרי נתניהו לא מוכן לוותר על התיקים שחשובים לו. לבית היהודי יש שלושה תיקים, כשהחינוך והמשפטים המשמעותיים יישארו בידיה בכל מקרה. אין שום סיבה שש"ס תוותר על תיקים חברתיים שהיא מחזיקה בידיה כיום, ביחס לא פרופורציונלי למה שקיבלו השותפות האחרות"."לכל היותר אסכים להעביר את האחריות על פרויקט תעלת הימים", אומר דרעי.

    ל"קול חי" נודע כי דרעי וליצמן סיכמו על גוש אחד בנושא המו"מ של נתניהו והרצוג, וישתפו פעולה כדי שלא יילקח שום תיק מהסיעות החרדיות. גורם בש"ס אמר: "ביבי עוד לא קיים את ההסכמים הקואליציוניים, אז הוא כבר רוצה לקחת תיקים? הוא גם יודע שזה לא יקרה. אנחנו לא נוותר על זה. ש"ס קיבלה הכי פחות תיקים מהשותפות הקואליציוניות".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      זה מה שחשוב? התיקים?
      במקום לנצל את המומנט בכדי לעשות שינוי במשרד החינוך,להציל את החינוך החרדי ולשים את זה בראש סדרי העדיפויות,נלחמים על תיקים??

    2. 2

      עבד קשה על התיקים זכותו לריב על זה

    3. 1

      דרעי באמת דאג להוריד מחירים בתחבורה ציבורית ולא רק למגזר שלו כמו שאייכלר דאג שכל האוטובוסים יכנסו לקרית בעלזא