פסגת זאב: חומר כימי לא מזוהה נשפך ממשאית

    בנצי לייזרוביץ No Comments on פסגת זאב: חומר כימי לא מזוהה נשפך ממשאית
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב 1 Comment on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חומר כימי לא מזוהה נשפך ממשאית במהלך נסיעה בשדרות משה דיין בשכונת פסגת זאב בירושלים. צוותים מהיחידה לטיפול בחומרים מסוכנים של שירותי הכיבוי שהוזעקו למקום הנחו בתחילה את התושבים באזור להסתגר בבתיהם ולכבות את מערכות מיזוג.

    במקום, תושבים שנחשפו לחומר ומטופלים על ידי צוותי מד"א. התנועה בשדרה נחסמה בתחילה מצומת רחוב מאיר גרשון עד לצומת רחוב חיים תורן.

    לאחר הטיפול בחומר הודיעו ממכבי האש כי "צוותי החומ"ס והניטור של כבאות והצלה ירושלים בפיקודו של רשף איתן צליח מפקד יחידת החומ"ס המחוזית, הצליחו לשטוף ולאסוף את החומר הכימי שנשפך בשדרות משה דיין-פסגת זאב. לאחר ביצוע ניטור יסודי של כל האזור באמצעות גלאים ואמצעים נוספים, וכן הערכת סיכונים שבוצעה בשטח, הוחלט על סיום ההסתגרות האזרחים באזור וחזרה לשגרה מלאה".

    מהמשטרה נמסר "ציר שדרות משה דיין בין מאיר גרשון לרחוב חיים תורן נפתח לתנועה. כב"ה סיימו פעילשות ניטור ושטיפה וניתן לחזור לשיגרה".

    בנוסף דווח הבוקר על פעוט שנפגע באורח בינוני לאחר ששתה חומר רעיל בגבעת זאב. ממד"א נמסר כי "בשעה 09:39 נמסר למד"א מרחב ירושלים על פעוט שככל הנראה שתה חומר רעיל והובא למתקן רפואי בגבעת זאב. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שע"צ פעוט כבן שנה במצב בינוני".

    צפו בתיעוד מהזירה:



    0 תגובות