ח"כ מוזס: "אישה אלמונית השתוללה והעיפה חפצים במירון"

    "בעת תפילת ותיקין בציון הרשב"י במירון, התעוררה מהומה רבתי בעזרת הנשים בעקבות השתוללות של אשה אלמונית, אשר החלה להעיף חפצים, לצרוח, לאיים ולהזיק. המתפללות, נשים מבוגרות, צעירות וילדים פתחו במנוסה והמהומה היתה נוראה"
    איתי גדסי 3 Comment on ח"כ מוזס: "אישה אלמונית השתוללה והעיפה חפצים במירון"

    למרות שמשטרת ישראל מדווחת כי הערכות לל"ג בעומר במירון נעשית באופן הטוב ביותר • ח"כ מנחם אליעזר מוזס משגר מכתב דחוף אל מפקד מחוז צפון במשטרה ובו הוא מתריע כי תחנת המשטרה במירון סגורה

    מוזס ואייכלר צילום: דוברות הכנסת
    "בעת תפילת ותיקין בציון הרשב"י במירון, התעוררה מהומה רבתי בעזרת הנשים בעקבות השתוללות של אשה אלמונית, אשר החלה להעיף חפצים, לצרוח, לאיים ולהזיק. המתפללות, נשים מבוגרות, צעירות וילדים פתחו במנוסה והמהומה היתה נוראה"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למרות שמשטרת ישראל מדווחת כי הערכות לל"ג בעומר במירון נעשית באופן הטוב ביותר – ח"כ מנחם אליעזר מוזס משגר מכתב דחוף אל מפקד מחוז צפון במשטרה ובו הוא מתריע כי "תחנת המשטרה בציון הרשבי במירון סגורה למרות ההבטחות".

    ח"כ מוזס פנה במכתב דחוף אל מפקד מחוז צפון במשטרת ישראל, ניצב אלון אסור, בדרישה לפתרון מיידי לאיוש קבוע של תחנת המשטרה בצמוד לקברו של רשב"י במירון.

    במכתבו מתאר מוזס השתלשלות של מקרה חמור, כפי שארע בשבת האחרונה: "בעת תפילת ותיקין בציון הרשב"י במירון, התעוררה מהומה רבתי בעזרת הנשים בעקבות השתוללות של אשה אלמונית, אשר החלה להעיף חפצים, לצרוח, לאיים ולהזיק. המתפללות, נשים מבוגרות, צעירות וילדים פתחו במנוסה והמהומה היתה נוראה".

    הרב מוזס ממשיך ומתאר במכתבו "למקום הוזעקו שומרים של ארגון שמירה שהצהירו כי אין בסמכותם להוציא את האשה המתפרעת מהקבר. ובתחנת המשטרה האמורה לכאורה להיות מאויישת לא היה אף שוטר. רק לאחר זמן ממושך הגיע ניידת משטרה שהתריעה בה. האם למקום מתוייר כזה, מספר 2 בארץ במספר התיירים, מגיע יחס כזה?" שאל.

    לדברי מוזס, יש לקיים את ההבטחה ולאייש באופן קבוע שוטף ורציף את תחנת המשטרה במקום כדי לשמור על הסדר הציבורי לטובת מאות אלפי המתפללים לאורך השנה כולה ולא רק בל"ג בעומר.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      המשטרה ביותר מ-90 אחוזים מזיקה לציבור בפרט החרדי יותר מאשר מועילה מוטב שלא תהיה תחנת משטרה שם כלל ובפרט בשבת שהם מחללים שבת בפרהסיה כל הזמן ללא צורך וזה שקרה מקרה זה לא תירוץ ואם מישהו יתפרע מול ביתו של מוזס הוא ידרוש תחנת משטרה ברחוב שלו?!

    2. 1

      די שבל"ג בעומר הם מציקים ומתנהגים בברוטליות