- רדיו קול חי - -

נהג סגר את דלת האוטובוס על אשה חרדית ואמר: "אני עוזר לך למות"

אירוע חמור נחשף השבוע (ראשון) ב'מעבירים הילוך' עם יעקב גרודקה ב'קול חי'. נהג ערבי בחברת התחבורה הציבורית 'קווים' סגר את דלת האוטובוס על אשה חרדית ותינוקה תוך שהוא מסביר לה את מעשיו: "אני עוזר לכם למות".

מירי כהן, תושבת מודיעין עילית סיפרה לגרודקה ב'קול חי' כי לפני כחודש עלתה לאוטובוס של חברת 'קווים' קו 230, בבני ברק לכיוון מודיעין עילית, "היה זה בסביבות השעה 11 בלילה, עליתי מהדלת הקדמית בקו 230 עם הבת הקטנה שלי בת השנה, היא הייתה עלי, והנה הנהג סגר עלינו את הדלת, נשארנו אני והתינוקת חצי בפנים, חצי בחוץ, פניתי לנהג, דפקתי לו ואמרתי לו "אתה לא שם לב?, אתה סוגר עלי את הדלת, תביט לכיוון הדלת", אז הוא השיב ואמר לי באופן מקומם, "אני עוזר לכם למות", ממש במילים האלו", סיפרה כהן.

לדבריה, "האטובוס היה ריק, עליתי בתחנה הראשונה של רבי עקיבא. ראיתי עליו את העצבים, הוא היה נהג ערבי, הוא לא אמר את זה בצחוק, אלא במילים הכי רציניות, גם לאחר מכן – הוא לא ביקש סליחה, אלא המשיך את הנסיעה כאילו דבר לא קרה".

עוד הוסיפה כהן ב'קול חי': "התחושה הייתה נוראה מאוד, גם רבים מתושבי מודיעין עילית ששוחחתי איתם – מאוד מאוד מפחדים, יש לנו את החשש בפרט בתקופה רגישה כזו, אני מרגישה שהחיים שלנו מופקרים, כמו שבירושלים אנחנו מרגישים שמחבל יכול לדקור אותנו מאחורה, כך אני מרגישה שהמחבל הזה נמצא ממש בתוכינו, והוא הנהג שיכול לנווט את הנסיעה לאן שהוא רוצה".

ומה חברת 'קווים' מגיבה על המקרה החמור?

"פניתי לחברת 'קווים', הגשתי תלונה, התקשרו אלי בחזרה לאחר שבועיים, סיפרתי להם את המקרה והם לא נתנו לי הרבה ברירות. אני ציפיתי שהם יפטרו אותו, והם אמרו לי, 'אנחנו לא יכולים לפטר אותו', והנהג הזה ממשיך לעבוד באותו קו".

יודגש, כי כל הניסיונות הרבים להשיג את תגובתו של דובר החברה האחראי על המגזר החרדי – עלו בתוהו.

האזינו לעדות האשה:

/wp-content/uploads/2016/05/נהג-קרית-ספר.mp3 [1]