נהג סגר את דלת האוטובוס על אשה חרדית ואמר: "אני עוזר לך למות"

    "אני מרגישה שהחיים שלנו מופקרים, כמו שבירושלים אנחנו מרגישים שמחבל יכול לדקור אותנו מאחורה, כך אני מרגישה שהמחבל הזה נמצא ממש בתוכינו, והוא הנהג שיכול לנווט את הנסיעה לאן שהוא רוצה"
    דוד לזר 13 Comment on נהג סגר את דלת האוטובוס על אשה חרדית ואמר: "אני עוזר לך למות"

    מקרה חמור נחשף ב'קול חי' • אשה חרדית תושבת מודיעין עילית נדהמה כשנהג אוטובוס של חברת 'קווים' סגר עליה את הדלת, אבל כל זה לא הכין אותה למה שקרה לאחר מכן • "התחושה הייתה נוראה" • הסיפור המלא

    "אני מרגישה שהחיים שלנו מופקרים, כמו שבירושלים אנחנו מרגישים שמחבל יכול לדקור אותנו מאחורה, כך אני מרגישה שהמחבל הזה נמצא ממש בתוכינו, והוא הנהג שיכול לנווט את הנסיעה לאן שהוא רוצה"
    18:31
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on מעקב קול חי: תקלת כשרות נוספת ברשת יש חסד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אירוע חמור נחשף השבוע (ראשון) ב'מעבירים הילוך' עם יעקב גרודקה ב'קול חי'. נהג ערבי בחברת התחבורה הציבורית 'קווים' סגר את דלת האוטובוס על אשה חרדית ותינוקה תוך שהוא מסביר לה את מעשיו: "אני עוזר לכם למות".

    מירי כהן, תושבת מודיעין עילית סיפרה לגרודקה ב'קול חי' כי לפני כחודש עלתה לאוטובוס של חברת 'קווים' קו 230, בבני ברק לכיוון מודיעין עילית, "היה זה בסביבות השעה 11 בלילה, עליתי מהדלת הקדמית בקו 230 עם הבת הקטנה שלי בת השנה, היא הייתה עלי, והנה הנהג סגר עלינו את הדלת, נשארנו אני והתינוקת חצי בפנים, חצי בחוץ, פניתי לנהג, דפקתי לו ואמרתי לו "אתה לא שם לב?, אתה סוגר עלי את הדלת, תביט לכיוון הדלת", אז הוא השיב ואמר לי באופן מקומם, "אני עוזר לכם למות", ממש במילים האלו", סיפרה כהן.

    לדבריה, "האטובוס היה ריק, עליתי בתחנה הראשונה של רבי עקיבא. ראיתי עליו את העצבים, הוא היה נהג ערבי, הוא לא אמר את זה בצחוק, אלא במילים הכי רציניות, גם לאחר מכן – הוא לא ביקש סליחה, אלא המשיך את הנסיעה כאילו דבר לא קרה".

    עוד הוסיפה כהן ב'קול חי': "התחושה הייתה נוראה מאוד, גם רבים מתושבי מודיעין עילית ששוחחתי איתם – מאוד מאוד מפחדים, יש לנו את החשש בפרט בתקופה רגישה כזו, אני מרגישה שהחיים שלנו מופקרים, כמו שבירושלים אנחנו מרגישים שמחבל יכול לדקור אותנו מאחורה, כך אני מרגישה שהמחבל הזה נמצא ממש בתוכינו, והוא הנהג שיכול לנווט את הנסיעה לאן שהוא רוצה".

    ומה חברת 'קווים' מגיבה על המקרה החמור?

    "פניתי לחברת 'קווים', הגשתי תלונה, התקשרו אלי בחזרה לאחר שבועיים, סיפרתי להם את המקרה והם לא נתנו לי הרבה ברירות. אני ציפיתי שהם יפטרו אותו, והם אמרו לי, 'אנחנו לא יכולים לפטר אותו', והנהג הזה ממשיך לעבוד באותו קו".

    יודגש, כי כל הניסיונות הרבים להשיג את תגובתו של דובר החברה האחראי על המגזר החרדי – עלו בתוהו.

    האזינו לעדות האשה:



    13 תגובות

    מיין תגובות
    1. 13

      למה תמיד אנחנו מפחדים למה הערבים לא מפחדים בעיר שלנו ואנחנו כן למישהו יש הסבר?

      1. זה באמת חוצפה צריך להפסיק לנסוע איתם

        1. איפה השרים דלנו פניהצדחופה לגפני ודרעי למה מחכים
          או ישירות ל שבכ למשטרה הדבר פקןח נפש

    2. 12

      מאת אלעדי
      אז זה מה שמחכה לנו עם חברת קוים?????
      מה שווה כל מסע היחצנות שהם עושים אצלינו בעיתונות
      חכו חכו כשתגיעו לאלעדים
      אנחנו לא פריירים

    3. 11

      מדינה שכזו!
      עזבו ת'אוטובוסים סעו במכוניות.
      ימח שמם וזכרם!

    4. 10

      אני כנוסע קבוע בחברת קווים מודיעין עילית, רוצה לאשש את הכתבה שהיא אכן משקפת את המציאות של נהגי קווים (לא כולם אך בהחלט לא מיעוט) התנהגותם אל הנוסעים עויינת וברוטלית שלא נדבר על "אדיבות" ו"שירות" של נהג שלא קיים אצלם בכלל, לסיכום בעצב אני לא מתפלא על המקרה הוא פשוט פליטת פה של נהג שזה מה שיושב לו בבטן כל הזמן… המקרה משקף ת'מציאות!

    5. 9

      היה צריך במקום להתקשר למשטרה ולאמר שיש מחבל באוטובוס
      אין מה לעשות רק למחבלים הם מתיחסים ברצינות

    6. 8

      כנוסע קבוע בקו מודיעין עילית – ירושלים, אך מהמגזר החרד"לי (ואולי קצת כצופה מן הצד…)
      רוב רובו של הציבור החרדי מתנהג למופת. בכל השנים הארוכות (כבר 12 שנה) שאני נוסע או בקווי סופר בוס לבני ברק או בשנים האחרונות בקווים לירושלים, הציבור החרדי בעיני מתנהג למופת. נכון שיש פעמים רבות זלזול בחוקים (אולי מהמקום של אי קבלת השלטון של המדינה) ונכון שיש פעמים שהייתי עד לוויכוחים עם נהגים שהיה ניתן למנוע אם הייתה ההבנה שיש חוק והוא מעל הנהג והנוסעים, אבל ע"פ רוב ורוב מוחלט, הציבור החרדי בסדר גמור ויותר. אכן נתקלתי פעמים רבות (רבות מידי) ביחס מזעזע וברוטלי של נהגים כלפי הנוסעים. לענ"ד רוב הנהגים מרירים כלפי עבודתם ואולי זה פשוט יוצא החוצה ברגע של ויכוח.
      אגב, לא ברור לי העניין אם העיגול פינות בנושא של רב קו ועוד כל מיני (כמו כאלו שעוברים נוסע נוסע כדי לחפש משהו לשלם לו על עלות נסיעה בכרטיסיה ולא לשלם את המחיר הרגיל, אם זה בשביל לחסוך כמה עשרות אגורות ? והאם זה מותר הלכתית ? כמה אנו עמלים ומשתדלים ומתרחקים מהגזל …

    7. 7

      הכתובת כתובה על הקיר כבר זמן רב, כאשר חייהם של כ50 איש מופקרים בידיהם של אנשים החשודים על שפיכות דמים, ואין פוצה פה. בחלם… כמו בחלם…, תמיד נזכרים לאחר מעשה שלא נדע.
      הצעה בדוקה למתלוננת:
      מנסיון, יש לפנות למשרד התחבורה באופן ישיר, ולא רק לחברת קווים. לציין מיקום וזמן מדוייק של האירוע. כדאי להציג קבלה על הנסיעה הספציפית. כמובן פניה באמצעות התקשורת יכולה לזרז.
      כמו כן, כדאי לבדוק אפשרות להגשת תלונה רשמית במשטרה, לאחר שיש את כל הנתונים המזהים של הנהג, או לכל הפחות של הנסיעה הספציפית.

    8. 6

      הנהגים האלה באמת חוצפנים יום אחד הם עוד יעשו משהו זה ברור. הכל עניין של זמן.
      ולנהג הספציפי הזה,המשטרה לא תעשה לו כלום והיא תתערב רק אחרי שכמה חבר'ה ידפקו לו מכות ויחתכו לו את הלשון ורק אז יתחילו לטפל בתלונות. כי יראו שאנחנו לא פריירים.
      בהצלחה לחבר'ה,מחכים לקרוא עליכם בידיעון…..

    9. 5

      מהיום נהג שמתעלל בנוסע יגלה שתוך שניה כל האוטובוס שלו ריק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      צריך לצלם ולתעד שהוא ריק לצלם את פרצופו ואת הקו שלו ולדאוג שלא יעלו עליו יותר.!!!!

    10. 4

      מה הקשר תלונה לקווים, עוד מעט יתלוננו באיחוד הצלה או מד"א או לגבאי ביהכנ"ס, תלונה כזאת מגישים למשטרה, והיא מטפלת בחומרה בנושאים כאלה