זכרון יעקב: איך הפכה קהילה תורנית קטנה לחורצת גורלות?

    על פי ההערכות ישנו סיכוי גדול כי בעיר יהיה סיבוב שני בשל ריבוי המועמדים אשר יביא לתוצאה של פחות מ-40 אחוז לכל אחד מהמועמדים
    ארי וידר No Comments on זכרון יעקב: איך הפכה קהילה תורנית קטנה לחורצת גורלות?

    המושבה המנומנמת נכנסת לתזזית לקראת בחירות מקומיות שיערכו בה בעוד חודש, בעקבות התפטרות ראש המועצה • תושביה החרדים של העיר הפכו למחוזרים, בעוד הם עצמם שוקלים לא לתמוך באף אחד מהמועמדים • סקירה

    על פי ההערכות ישנו סיכוי גדול כי בעיר יהיה סיבוב שני בשל ריבוי המועמדים אשר יביא לתוצאה של פחות מ-40 אחוז לכל אחד מהמועמדים
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המושבה זכרון יעקב הולכת לבחירות בעוד קצת יותר מחודש בעקבות התפטרותו של ראש המועצה אלי אבוטבול לאחר שהוקלט כמאיים לכאורה על איש עסקים ביישוב.

    בימים אלו טרם גובשה רשימת המועמדים הסופית לתפקיד ראש המועצה, והקהילה החרדית שמונה על פי ההערכות למעלה מאלף בעלי זכות בחירה, טרם החליטה במי תתמוך.

    בזכרון יעקב ישנם למעלה מ-16 אלף בעלי זכות בחירה, כאשר על פי ההערכות רק כשליש מתוכם צפויים להגיע ולהצביע בפועל, כך שהציבור החרדי צפוי להיות שחקן משמעותי ביותר בבחירות ולהכריע בין היתר מי יעמוד בראשות המועצה.

    אלא שלמרות זאת, בציבור החרדי, בשלב זה, טרם הוחלט במי לתמוך, גם מפני שרשימת המועמדים טרם נסגרה.

    הרב רפי מנת, מעסקניה הבולטים של העיר אומר לאתר 'קול חי' כי על פי ההערכות ישנו סיכוי גדול כי בעיר יהיה סיבוב שני בשל ריבוי המועמדים אשר יביא לתוצאה של פחות מ-40 אחוז לכל אחד מהמועמדים. "במצב כזה יכול מאד להיות שלא נתערב בכלל בסיבוב הראשון עבור אף אחד מהמועמדים" הוא מספר.

    לדבריו, "הציבור החרדי יהיה ללא ספק אחד המכריעים מי יהיה ראש המועצה הבא, ולכן אנו צריכים לשקול היטב כל צעד, כי כל טעות יכולה לשנות את המפה בעיר".

    עוד הוא הוא מוסיף: "אנו מתואמים עם ש"ס ועם דגל התורה ונלך כגוש אחד".



    0 תגובות