עשרות ילדים באלעד לומדים בת"ת ללא חשמל ומזגנים

    "הורים המעוניינים לקחת את ילדיהם יוכלו לעשות זאת, עם זאת אנו נקיים את הלימודים כסדרם למרות הקושי הגדול"
    איתי גדסי 3 Comment on עשרות ילדים באלעד לומדים בת"ת ללא חשמל ומזגנים

    דווקא בעיצומו של גל החום הפוקד את ישראל, קרס גנרטור באחד ממבני בתי הספר והתלמוד תורה הגדולים בעיר, והותיר את התלמידים והצוות במצב חסר אונים • גנרטור חדש שהותקן באישון לילה – התגלה ברגע האחרון כמקולקל • ומה אומרים בהנהלה

    "הורים המעוניינים לקחת את ילדיהם יוכלו לעשות זאת, עם זאת אנו נקיים את הלימודים כסדרם למרות הקושי הגדול"
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גל החום הקשה הפוקד את ישראל בימים האחרונים מגיע היום לשיאו. אך בעיר אלעד נאלצים ילדים ללמוד בבית ספר ובתלמוד תורה ללא מיזוג ובתנאים קשים, זאת לאחר שלמערכת הגנרטור המספקת להם חשמל, קרתה תקלה בלתי צפויה.

    מבני מוסדות 'תורת חסד' ו'שירת שרה' נמצאים כיום בהליך פיתוח מואץ, לאחר שכזכור בתחילת השנה היו עיכובים בפיתוח המבנים. מאחר ומערכת ותשתית החשמל טרם סודרה באופן מלא, נסמך המוסד על חשמל המופק מגנרטור, שכאמור, פסק ממלאכתו בנקודת זמן קריטית.

    במהלך יום האתמול, משהובן שמדובר בתקלה משמעותית, נרכש גנרטור חדש ובמהלך העבודות כל הלילה האחרון, הוכנס הגנרטור למבנה באמצעות מנוף. עם זאת, לפנות בוקר התברר שישנה תקלה בגנרטור החדש והבוקר לא הצליחו להפעילו ולאור זאת אין חשמל בבית ספר והתלמוד תורה.

    הנהלת המוסדות שיגרה הבוקר מכתב מיוחד להורים, בו הציגו בפניהם את הרקע לתקלה וכתבו: "עשינו ואנו עושים את כל אשר לאל ידינו יחד עם ראש העיר שפיקד על העבודות במהלך הלילה האחרון, כדי לתקן את התקלה ולספק חשמל למבנה. לא ננוח ולא נשקוט עד אשר יהיה חשמל בקמפוס ולא יעלה על הדעת שילדינו ילמדו ללא חשמל ומזגנים כראוי. אנו בטוחים כי במאמץ משותף שלנו כהנהלה, יחד עם ראש העיר, נביא לכך שכבר במהלך אחה"צ היום יחזור החשמל למבנה ויהיו החל ממחר בבוקר לימודים סדירים כנדרש".

    בהנהלה הוסיפו עוד: " לצערנו הרב ולאור כך שהקבלן המבצע טרם סיים את עבודות הפיתוח מסביב למבנים, הרי שהחשמל בקמפוס כולו עדיין פועל על גנרטור, מה שגורם לנו מתחילת שנת הלימודים – זה תשעה חודשים לעלויות של עשרות אלפי שקלים מיותרים בחודש. אנו מודים מקרב לב לצוות ההוראה, להורים ובעיקר לילדים שגילו יחד עמנו סבלנות, למרות הקושי הרב ומתנצלים מאד על עגמת הנפש שנגרמה לכולנו.

    מעיריית אלעד נמסר כי העירייה והעומד בראשה בקשר ישיר מול הגורמים האחראים במוסדות על מנת לעשות כל שביכולתה לסייע לתלמידי הת"ת בימים חמים אלה.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      יאלללה פורוש, תפסיק כבר להתלהב מעצמך ולבזבז את כל התקציבים על שטויות, כגון: השלט בכניסה לעיר- "משהו טוב קורה פה" – איזה משהו טוב????? העיקר שאנשים החולפים על פני הכניסה לעיר יראו את הכתוב? גם אם לא נכנסים לעיר? אז אולי תשים גם שלטים מהסוג הזה גם בתוך הערים האחרות, אפילו לא רחוק, שלא יהיה מידי מסובך, כמו: שהם, ראש העין, גני הדר וכו'…
      אני אישית, לא ראיתי שום טוב, ושמעתי את זה מעוד אנשים בעיר ו….כן, לא תאמינו, גם מחסידים וליטאים….. די כי כבר נמאס, הוא גורר אחריו כל מיני אנשים, מתחנף, נדחף למקומות שלא צריך בזמנים הלא נכונים, כגון: עלה לבמה ביום העצמאות בזמן שהוזמן לבמה אדם אחר, כדי להחניף לאישה שוטר, חוסר טקט!!! תגיד, שרוליק, משעמם לך בחיים??????? די תתבגר!!!!!!! מתחננים אליך….. זה גם לטובתך!!!!

    2. 1

      לא צורי ולא בטיח
      אלעד צריכה וועדה קרואה או שיביאו ראש עיר
      עם נסיון וקבלות כמו קרליץ , מי שהוא מבוגר ואחראי
      עם שיקול דעת בלי רוח תזזיתית
      שבענו כבר מכל מיני ראשים הזויים או מתהונים
      מה חטאה העיר הזאת שממנים עליה כאלו אנשים רעים?