בחור ישיבה נדקר על ידי מחבל בירושלים • מצבו קל

    הוא סיפר לנו שהוא הלך ברחוב ביחד עם בני משפחתו כשלפתע הותקף וכשהוא נפצע בזמן שנאבק עם המחבל
    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on בחור ישיבה נדקר על ידי מחבל בירושלים • מצבו קל

    שוב, פיגוע דקירה בבירה: צעיר חרדי שהמתין בתחנת הרכבת הקלה, נדקר על ידי מחבל ערבי • באורח נס, הוא נפצע פציעות קלות בלבד, והמחבל נוטרל לפני שהצליח לבצע את זממו • תיעוד מהזירה

    הוא סיפר לנו שהוא הלך ברחוב ביחד עם בני משפחתו כשלפתע הותקף וכשהוא נפצע בזמן שנאבק עם המחבל
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחבל ניסה לדקור בחור ישיבה ליד הרכבת הקלה בכביש מספר 1 בירושלים. הבחור פצע באורח קל והמחבל נוטרל ונעצר.

    דובר מד"א מסר: צוותי מד"א מעניקים טיפול לישראלי שנדקר בפלג גופו העליון ברזור הנביאים – כביש 1. בשלב זה, מצבו מוגדר קל.

    דובר המשטרה: צוות שוטרים ולוחמי מג״ב המוצבים במסגרת ההיערכות המבצעית לבטיון התושבים, ברחוב הנביאים לכיוון שער שכם, שמעו צעקות לעזרה מכיוון צומת הנביאים- חיל ההנדסה. התקדמו למקום והבחינו בחשוד שדוקר יהודי ונמלט לכיוון בן שדאד, במהלך מנוסתו המחבל השליך את הסכין. השוטרים ביצעו מרדף קצר, תפסו את המחבל, השתלטו עליו ועצרו אותו. המחבל כבן 20 תושב שטחים, הועבר לחקירה בימ״ר ירושלים.

    מפקד מרחב קדם ״התגובה המהירה של השוטרים והלוחמים הביאה למעצר המיידי של המחבל, הפסקת האירוע ומניעת פגיעה בחפים מפשע נוספים. השוטרים והלוחמים הפרוסים בשטח פועלים ברמת עירנות ודריכות מבצעית גבוהה ופעילותם בשטח נמשכת למען בטחון כלל התושבים והמבקרים בבירה״

    דוברות איחוד הצלה: צעיר חרדי נדקר בפלג גופו העליון בסמוך לתחנת הדלק מנדלבאום מול רחוב החומה השלישית בירושלים. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'ירושלים' מעניקים לו טיפול רפואי ראשוני ובשלב זה הוא בהכרה מלאה. בדקות הקרובות הוא יפונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים.

    פאראמדיק מד"א אהרון אדלר שהגיע למקום וטיפל בפצוע סיפר: "מיד כשהגענו ראינו צעיר כבן 26 בהכרה מלאה, עם פציעה מדממת בפלג גוף עליון, הוא סיפר לנו שהוא הלך ברחוב ביחד עם בני משפחתו כשלפתע הותקף וכשהוא נפצע בזמן שנאבק עם המחבל. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו לבי"ח כשמצבו קל ויציב".

    צילום: יהונתן כהן, דוברויות המשטרה ומד"א



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לכותבים- הוא לא בחור ישיבה. הוא חייל חרדי בעיוש