סערה • שוטר שלף נשק על מפגינים נגד מעצר בחור ישיבה

    סרטון שחשפו חדשות 2 מהאירוע, מעלה טענות כלפי יחסה של המטרה למפגינים
    ישראל פריי 6 Comment on סערה • שוטר שלף נשק על מפגינים נגד מעצר בחור ישיבה

    תיעוד מהפגנה נגד מעצר בחור הישיבה העריק, מעורר סערה, לאחר ששוטר תועד שולף נשק נגד המפגינים • במשטרה מתגוננים: "הסרטון מציג תמונה חלקית של האירוע המדובר" • צפו

    סרטון שחשפו חדשות 2 מהאירוע, מעלה טענות כלפי יחסה של המטרה למפגינים
    18:52
    18.04.24
    הרב נחמיה רוטנברג No Comments on מה בודק ישראלי לפני השקעה בעסק? כמה השני מרוויח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קבוצת מפגינים חרדית שהתפרעה אתמול באזור שדרות חיים בר-לב בירושלים, נהדפה על ידי כוחות מג"ב, שניסו למנוע מהם לחסום את ציר התנועה. אך סרטון שחשפו חדשות 2 מהאירוע, מעלה טענות כלפי יחסה של המטרה למפגינים.

    בתיעוד נצפה שוטר שולף נשק בתנועה מאיימת לעבר המפגינים, דבר השמור למקרים חריגים המסכנים חיים. לדברי מצלם הסרטון, במהלך הפגנה למען בחור ישיבה שנעצר בגין עריקות, התלקח העימות עד לכדי רגעי השיא בשליפת הנשק.

    סגן ראש עיריית ירושלים מטעם סיעת 'בני תורה' חיים אפשטיין אומר בתגובה כי "המקרה שהתרחש אמש בהפגנה בירושלים בו שוטר מג״ב שלף את נשקו וכיוון אותו אל מפגינים חרדים, הינו חמור ומזעזע. בעקבות המקרה, פניתי הבוקר אל מפקד מחוז ירושלים יורם הלוי ובכירי משטרה נוספים בדרישה לחקור בדחיפות את המקרה ולהעמיד לדין את אותו שוטר פורע חוק.

    "כאיש ציבור שמייצג רבבות בני תורה שנשמעים לדעת תורה ויוצאים להפגין על עקרי הדת, אני מצהיר בוודאות כי כל נסיון לצייר תמונת מצב בו השוטר חש מאוים על חייו ולכן פעל כפי שפעל, הינו שקר גס ונסיון טיוח חמור ביותר.

    "בהזדמנות זו אף דרשתי מגורמי אכיפת החוק לחקור מקרים של הסתה לרצח ברשתות החברתיות נגד מפגינים שפועלים בהוראת רבותיהם. שליפת נשק מצידם של גורמי אכיפת החוק מול מפגינים שלא מהווים איום ושאינם חמושים, כמו גם הסתה פרועה של איש פרסום חרדי ואיש רדיו שהתבטאו בביטויי רצח וטבח עם נגד ציבור בני תורה יקרים שפועלים לפי הוראת רבם, לא תעבור בשתיקה וימוצה עימם הדין".

    משטרת ישראל מסרה בתגובה: "הסרטון מציג תמונה חלקית של האירוע המדובר. מתחקור ראשוני עולה כי במהלך מעצר של מפר סדר, המון זועם שסבב אותו וניסה לסכל את המעצר, תקף את השוטרים במקלות ואבנים.

    "אחד השוטרים שחש מאויים שלף את נשקו האישי. חשוב להדגיש שכתוצאה מהאלימות הקשה שהופנתה כנגד השוטרים אף פונה אחד השוטרים לקבלת טיפול רפואי. על אף האמור מבוצע תחקיר מבצעי לבחינת נסיבות האירוע".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      אין בזה שום בעיה חוקית וברור שכל המפגינים הפגינו נגד בחור שערק וירד מהדרך

    2. 4

      עיקרי הדת?! מדוע אין שום מכתב של גדול בישראל שקורא לחסום כבישים?!
      האם בחור ישיבה שמסתובב באילת ועוד בקיץ נקרא בחור ישיבה ?!
      על גילוי עריות ואביזרייהו נאמר יהרג ואל יעבור האם גם את זה דוחה 'גזירת השמד'?!
      האם מישהו מהרבנים שלהם יודע איך הם מפגינים ?! להוציא ילדים טהורים מהת"ת לרחוב ז'בוטינסקי נשמע למישהו דבר נורמלי?!
      התשובה לכל זה שמדובר בכת של צעירים משועממים שמחפשים איך להתפרק ותו לא מידי……….וכך מחנכים את ילדיהם מגיל קטן ממש בדומה לחמאס ולדע"ש שמאמנים ילדים קטנים איך להיות שאהיד …….. וכדאי שמישהו יתעורר שלא יהיה מאוחר….
      [כמובן ש'קול חי' לא יפרסמו את התגובה כי זה לא לרוחם ]

    3. 3

      רק נדמיין שהיה מדובר בהפגנה של ערבים

    4. 2

      זה בגלל שהחכי"ם ה"חרדים" לא מגיבים ומסכימים בשתיקה אז במשטרה מבינים שהותר דמם של אלו

    5. 1

      מעניין שבעיתונים היומיים החרדים לא כתבו על זה מילה אם זה היה בג'נין עם מחבלים הם היו כותבים פרבדה כבר אמרנו?