תכירו את מותג הרכב הרוסי שבדרך לכבוש את כבישי ישראל

    בשנים האחרונות רושמת החברה התאוששות ניכרת, עם מכירות נאות ברחבי העולם, תוך שהיא מנסה למצב עצמה כרכב "לואו קוסט" - מינימלסטי ונותן פתרון זול ומספק
    ישראל פריי 1 Comment on תכירו את מותג הרכב הרוסי שבדרך לכבוש את כבישי ישראל

    חברת קרסו הודיעה הערב כי תחל בשיווק מותג הרכב LADA בישראל • הרכב נמכר בישראל בתחילת שנות התשעים • על פי הערכה, החברה החדשה תציע מחירים נמוכים ואטרקטיביים • רוצים להציץ לדגמים החדשים והלא ממש שגרתיים?

    בשנים האחרונות רושמת החברה התאוששות ניכרת, עם מכירות נאות ברחבי העולם, תוך שהיא מנסה למצב עצמה כרכב "לואו קוסט" - מינימלסטי ונותן פתרון זול ומספק
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשור אחרי שנעלם מכבישי ישראל, מותג הרכב הרוסי LADA צפוי לשוב בסערה. הערב הודיעה חברת קרסו לבורסה כי התקשרה חוזית מול התאגיד הרוסי, וכי היא נערכת לשיווק המכונית בישראל.

    מכוניות לאדה שווקו בישראל בשנות ה- 90, וזכו לפופולריות בעיקר בקרב יוצאי חבר העמים שעלו ארצה באותם שנים. עם קריסת ברית המועצות, נקלעה החברה הרוסית לקשיים, ובמקביל נטשו אותה הלקוחות הישראליים לטובת המכוניות היפניות והקוריאניות שהציגו מפרט ואיכות עודפים.

    בשנים האחרונות רושמת החברה התאוששות ניכרת, עם מכירות נאות ברחבי העולם, תוך שהיא מנסה למצב את תוצרתה כרכב "לואו קוסט" – מינימלסטי ונותן פתרון זול ומספק. על פי הערכה, גם בארץ הוא ישווק במחירים נמוכים יחסית, ובתמחור אטרקטיבי.

    חברת קרסו היא היבואנית של מותגי הרכב רנו, ניסאן ודאצ'יה. ומכעת, גם של מותג הרכב הרוסי לאדה. עדיין לא פורסם אילו דגמים יובאו ארצה, והאם ימכרו באולמי מכירות נפרדים ממותגי היבואן.

    ובכדי שתתחילו להתרגל, הרכבנו לכם מאתר החברה, גלריית תמונות ממבחר רכבי לאדה:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אם כבר לאדה תביאו את הישנים