תמיכה מפתיעה • יוגב: "יעלון יוצר את הקונצנזוס סביב הצבא"

    אני חושב שהוא באופן אחראי ביותר מנהל גם את המערכה מול אויבנו מסביב סביב, וגם יוצר - במידה מסוימת - את הקונצנזוס הלאומי הנדרש כדי שכל העם יהיה מאחורי הצבא והמלחמה
    ישראל פריי No Comments on תמיכה מפתיעה • יוגב: "יעלון יוצר את הקונצנזוס סביב הצבא"

    איש 'הבית היהודי' לא נסחף אחר עמיתיו בימין, ובוחר לעמוד לצג שר הביטחון: "אני ממתן את ביקורתי כלפיו" • מדוע הוא מברך על עיכוב הכניסה לבתים בחברון? ובאלו תנאים יברך על הרחבת הממשלה • האזינו:

    אני חושב שהוא באופן אחראי ביותר מנהל גם את המערכה מול אויבנו מסביב סביב, וגם יוצר - במידה מסוימת - את הקונצנזוס הלאומי הנדרש כדי שכל העם יהיה מאחורי הצבא והמלחמה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הביקורת הרבה שסופג שר הביטחון מקרב גורמים במחנה הימין ובהתיישבות, לא מחלחלים לעברו של בכיר הבית היהודי מוטי יוגב, שבראיון ל'קול חי' אומר: "אני ממתן את ביקורתי כלפי שר הביטחון".

    כשיוגב נשאל את דעתו בסוגיית הבתים בחברון – שיעלון מצדד בתוקף בהוצאת המתיישבים עד לבירור משפטי מלא – יוגב דווקא בוחר לברך: "שר הביטחון בוחן את הדברים באופן מקצועי, הוא חייב לבחון את זה כך וטוב שהוא בוחן את זה כך. אני מקווה שבסופו של דבר יתברר באופן המשפטי שהרכישה הייתה כדת. שיינתן היתר העסקה ושיתאפשר להיכנס לבתים".

    "אני חושב שהוא באופן אחראי ביותר מנהל גם את המערכה מול אויבנו מסביב סביב, וגם יוצר – במידה מסוימת – את הקונצנזוס הלאומי הנדרש כדי שכל העם יהיה מאחורי הצבא והמלחמה, וגם מקפיד על כך שאם הייתה עסקה ואם יש בה בעיה – שלא ניכשל בפני החוק והמשפט. אני מקווה שבסופו של דבר הבתים יעברו לידי בעליהם היהודים, וחברון, תבנה ותכונן במהרה".

    עוד התייחס יוגב לשמועות על בחישת אנשי מפלגתו בחקירה נגד הרצוג: "שמעתי האשמות, אינני מכיר שום עקבה או סימן כלשהו. מניח שיכלים להיות גורמים רבים בתוך מפלגת העבודה שיעשו זאת, אנחנו לא מתעסקים בזה. מתעסקים בלעשות טוב לעם ישראל, אין לי שום מידע שמישהו נקט צעדים כאלו".

    הוא הביע הבנה לצורך בממשלה רחבה המציגה קונצנזוס רחב, אך שלל את האפשרות לשינוי בקווי היסוד. "איני חושב שזה יתקבל בליכוד ובבית היהודי, זה לא ישים". יוגב מצפה מיו"ר ישראל ביתנו להתעלות על מניעים אישיים, ולהעניק למחנה הימין את היכולת לשלוט. "להבנתי, הדברים הם בין- אישיים ולא עניינים. חבל".



    0 תגובות