הטרור העולמי • "דאעש חושש ממצור והכריז מצב חירום בבירתו"

    גורם ביטחוני אמריקני ל-CNN כי "מנהיג דאעש אל-בגדאדי ממשיך לפעול בזהירות רבה", לדבריו, "ארצות הברית תמשיך לנסות למצוא אותו, אבל ההערכה היא כי גם יילכד או ייהרג, לא צפוי שינוי בולט בפעולות של דאעש".
    דוד לזר No Comments on הטרור העולמי • "דאעש חושש ממצור והכריז מצב חירום בבירתו"

    המתקפה המערבית על ארגון הטרור העולמי דאעש עושה את שלה • ב-CNN פורסם כי ארגון הטרור דאעש חושש כי בקרוב יוטל מצור על ראקה שבסוריה • ומה מצבו של מנהיג הארגון?

    גורם ביטחוני אמריקני ל-CNN כי "מנהיג דאעש אל-בגדאדי ממשיך לפעול בזהירות רבה", לדבריו, "ארצות הברית תמשיך לנסות למצוא אותו, אבל ההערכה היא כי גם יילכד או ייהרג, לא צפוי שינוי בולט בפעולות של דאעש".

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתברר כי המתקפה המערבית על ארגון הטרור העולמי דאעש עושה את שלה. ב-CNN פורסם כי בכירים בצבא האמריקני עוקבים מקרוב אחר דיווחים ברשתות החברתיות ובאתרי חדשות, לפיהם ארגון הטרור דאעש חושש כי בקרוב יוטל מצור על ראקה שבסוריה, העיר שעליה הכריז כבירת המדינה האיסלאמית, ובעקבות זאת הכריז הארגון על מצב חירום.

    קולונל סטיב וורן, דובר הקואליציה הבינלאומית נגד דאעש, אמר כי "ראינו שהוכרז מצב חירום בראקה, מה שזה לא אומר, אנחנו יודעים שהאויב הזה מרגיש מאוים, כמו שצריך להיות".

    על פי הדיווחים, דאעש מעביר כוח אדם לעיר הבירה שלו ומנסה למגן אזורים שונים בראקה מתקיפות אוויריות וקרקעיות.

    וורן הוסיף כי "הם רואים את כוחות האופוזיציה הסורית נעים לעברם משני כיוונים – הן ממזרח והן ממערב".

    עוד הוא הוסיף כי "קיבלנו דיווחים שדאעש מזיז את כוחותיו, כנראה שהם סבורים שראקה היא הבאה בתור, לפי הדיווחים, הם מזיזים כוחות גם בתוך העיר וגם מחוצה לה".

    עוד נמסר בדיווח כי הצבא האמריקני ציין כי תנועות של לוחמים מחפשי מסתור יכולות להעניק למטוסי ביון סיכוי טוב יותר למצוא את אותם ג'יהאדיסטים ולפגוע בהם.

    למרות שהצבא האמריקני לא אמר זאת רשמית, הערכה היא שמנהיג דאעש – אבו בכר אל-בגדאדי – עדיין נמצא באזור ראקה.

    גורם ביטחוני אמריקני אמר ל-CNN כי "מנהיג דאעש אל-בגדאדי ממשיך לפעול בזהירות רבה", לדבריו, "ארצות הברית תמשיך לנסות למצוא אותו, אבל ההערכה היא כי גם יילכד או ייהרג, לא צפוי שינוי בולט בפעולות של דאעש".



    0 תגובות