למרות מצבו: ר"י 'אור אלחנן' מדבר בלימוד עם תלמידיו

    כזכור, בשבוע שעבר בשעת ערב מאוחרת לאחר שסיים את לימודו בבית המדרש שבהיכל הישיבה, ודקות אחדות לאחר שחזר אל ביתו, הוא הובהל לבית החולים שערי צדק, זאת לאחר שבדיקות אותן ביצע הבהירו כי מצבו הרפואי אינו טוב.
    יעקב גרודקה No Comments on למרות מצבו: ר"י 'אור אלחנן' מדבר בלימוד עם תלמידיו

    לאור ההידרדרות במצבו של הגר"מ חדש ר"י 'אור אלחנן', לאחר שאושפז בבית החולים בשל גידול שהתגלה בגופו • יתקיימו הערב עצרות תפילה לרפואתו בכותל המערבי ובאולמי 'קונקורד' בבני ברק

    כזכור, בשבוע שעבר בשעת ערב מאוחרת לאחר שסיים את לימודו בבית המדרש שבהיכל הישיבה, ודקות אחדות לאחר שחזר אל ביתו, הוא הובהל לבית החולים שערי צדק, זאת לאחר שבדיקות אותן ביצע הבהירו כי מצבו הרפואי אינו טוב.
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור ההידרדרות במצבו של הגר"מ חדש ר"י 'אור אלחנן', לאחר שאושפז בבית החולים בשל מחלה שהתגלתה בגופו, יתקיימו הערב (מוצ"ש) עצרות תפילה לרפואתו בשלושה מוקדים, ליד שריד בית מקדשנו בשעה 22:30 ובבני ברק: באולמי קונקורד בשעה 22:30, ובישיבת רבנו חיים עוזר בשעה 23:20.

    כזכור, בשבוע שעבר בשעת ערב מאוחרת, לאחר שסיים את לימודו בבית המדרש שבהיכל הישיבה, ודקות אחדות לאחר שחזר אל ביתו, הוא הובהל לבית החולים 'שערי צדק', זאת לאחר שבדיקות אותן ביצע הבהירו כי מצבו הרפואי אינו טוב.

    אחד מתלמידו סיפר הערב בצער רב לאתר 'קול חי' כי "כבר חודש ימים שראש הישיבה לא מרגיש טוב. הוא פינה את עצמו לבדיקות ביום ראשון בבית החולים 'שערי צדק'. בצער רב גילו לו לוקמיה והעבירו אותו לבית החולים הדסה – עין כרם. פתאום הידרדר מצבו ובנוסף ללוקמיה התגלה כי יש לו גם זיהום בדם. הזיהום מונע מהרופאים לתת לו כימותרפיה, והלוקמיה מונעת מהרופאים לתת לו אנטיביוטיקה לזיהום".

    לאתר 'קול חי' נודע כי למרות מצבו, ראש הישיבה נמצא בהכרה מלאה, מלא במרץ ומדבר בלימוד עם תלמידיו בבית החולים.

    לפני מספר שנים הקים הרב חדש מבנה מפואר לישיבה שבראשותו, בשכונת רוממה ובו ישיבה גדולה וכוללי אברכים, כמו כן מכון להוצאת ספרים העוסק בעיקר בעריכת והדפסת ספריו של מרן הגאון רבי אלחנן ווסרמן זצ"ל.

    שמו של ראש הישבה לתפילה: הרב משה מרדכי בן צביה לאה.

    4cdf5c7e-b259-4d06-b8c4-47fa54b1a2db b5daaadf-8fdb-46ac-939f-2a86073bed23



    0 תגובות