בשורה לסועדי המהדרין • 'אלומה' במלון קראון פלאזה ירושלים

    דוד קורצוייל 2 Comment on בשורה לסועדי המהדרין • 'אלומה' במלון קראון פלאזה ירושלים

    תכירו את אלומה – מסעדת השף החדשה במלון קראון פלאזה • המסעדה כשרה למהדרין, בשרים בהכשר הרב רובין • 'אלומה' ממוקמת בקומת הלובי של מלון קראון פלאזה ונפתחה לאחר השקעה של כ-3 מיליון ש"ח

    צילום: דניאל לילה
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ירושלים משתבחת בפנינה קולינרית חדשה, בכשרות מהודרת ובמיקום הכי טוב שיש לעיר הבירה להציע. בראש המסעדה החדשה במלון קראון פלאזה, עומד השף מיכאל כץ, המשלב את ניסיונו האירופאי הקלאסי המאופיין בטכניקות בישול ומרכיבים משובחים עם הצבע והארומה המייצגים את המטבח הישראלי. כץ מוכר ומוערך בענף הקולינריה בארץ ובעולם.

    'אלומה' ממוקמת בקומת הלובי של מלון קראון פלאזה ונפתחה לאחר השקעה של כ-3 מיליון ש"ח. ההשראה לתכנון ועיצוב המסעדה נשאבת מהמפגש בין מזרח למערב והקו העיצובי המנחה מפגיש בין הקלאסי והמודרני, עם חיפויי קיר דקורטיביים, שטופים בצבע כחול נעים היוצר אוירה חמימה ומזמינה, וכן מראות וגופי תאורה בגווני זהב המוסיפים לתחושת היוקרה והאלגנטיות.

    חלל המסעדה, כ-200 מ"ר מספק 100 מקומות ישיבה בפנים ו80 מקומות ישיבה במרפסת הצופה לבריכה ולנוף של ירושלים. בנוסף, חדר VIP מהודר, מעוטר בציורי קיר, עם 16 מקומות ישיבה הכולל ציוד טכנולוגי מתקדם לקיום אירועים באווירה פרטית ואלגנטית. אלומה מצוידת בבר יינות עשיר, עם תפריט יינות בוטיק ישראלים מהמשובחים בשוק ובר משקאות אלגנטי עם כל מותגי המשקאות האיכותיים ביותר. באלומה ניתן לקיים אירועים לכ-70 סועדים בהזמנה מראש. בתום מחקר צרכני, זיהו בעלי המסעדה את הצורך של ציבור המהדרין בכשרות, במקום בעל רמה גבוהה, ולפיכך הוחלט להשתמש רק בבשרים בכשרות של בד"צ הרב רובין.

    למה אלומה?
    מסעדת אלומה, נקראת על שם אלומות האור המיוחדות המותקנות ומאירות את השולחנות באור רך ונעים המגביר את תחושת השלווה והפרטיות בזמן הארוחה.

    "אני נרגש מאוד מפתיחת מסעדת אלומה", אומר שף מיכאל כץ. "עבורי, מדובר בחזרה לשורשים, למטבח של אבא, שעליו חונכתי ושבו קיבלתי את הכשרתי המקצועית. באלומה אווירה נעימה ואלגנטית, מנות מהמרכיבים הטובים ביותר בטכניקות בישול מתקדמות שנבחרו במיוחד ובקפידה לחוויית אוכל ואירוח בלתי נשכחות וכמובן כשרות מהודרת, המייצרת לכולנו אתגר מרשים ומעורר השראה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      די נמאסכבר יש היום איזו תרבות נוראה של אוכל ואוכל ואכל כל מטר עוד מסעדה של בשרים זה נורא ואיום

      1. יש תרבות של מלחמה על כל דבר שזז עם קשר או בלי קשר ליהדות די נמאס זה נורא ואיום