פצצות מרגמה נורו לעבר ישראל • חיל האוויר השיב אש

    אתמול בבוקר נחשפה מנהרת טרור נוספת שנחפרה על ידי החמאס מרצועת עזה לישראל. המנהרה שנחשפה, בעומק 28 מטרים, אותרה מתחת לגדר המערכת וחדרה כמה עשרות מטרים לשטח ישראל.
    קובי פינקלר No Comments on פצצות מרגמה נורו לעבר ישראל • חיל האוויר השיב אש

    גם הבוקר נורו פצצות מרגמה מעזה לעבר כוח הנדסה שפעל בגבול, בחסדי שמים איש לא נפגע ולא נגרם כל נזק לרכוש • היום יכנס נתניהו את הקבינט הביטחוני בעקבות ההסלמה בגבול הרצועה • האם פנינו למלחמה?

    טנק • אילוסטרציה צילום: עפר זידון, פלאש 90
    אתמול בבוקר נחשפה מנהרת טרור נוספת שנחפרה על ידי החמאס מרצועת עזה לישראל. המנהרה שנחשפה, בעומק 28 מטרים, אותרה מתחת לגדר המערכת וחדרה כמה עשרות מטרים לשטח ישראל.
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאזרחי ישראל לא ברור מה קורה בימים האחרונים בגבול הדרומי עם עזה, האם ירי פצצות המרגמה שנורו מאז יום רביעי לכיוון ישראל – הם תחילתו של עימות והסלמה עם החמאס או שמדובר בטפטוף שמגיע בעיקר בעקבות חשיפת מנהרת הטרור אתמול על ידי צה"ל.

    גם הבוקר (שישי) נורו פצצות מרגמה מכיוון רצועת עזה לעבר כוח הנדסה שפעל באזור. בחסדי שמים איש לא נפגע באירוע ולא נגרם כל נזק לרכוש.

    בתגובה לירי, תקף חיל האוויר מספר מטרות ברצועת עזה, דובר צה"ל מוסר כי "לפני זמן קצר תקף צה"ל באמצעות כלי טיס של חיל האוויר מטרה המהווה תשתית טרור השייכת לארגון הטרור חמא"ס בדרום רצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לאירועי הירי שבוצעו בימים האחרונים על ידי ארגון הטרור חמא"ס לעבר כוחות צה"ל שעסקו בפעילות מבצעית סמוך לגדר המערכת".

    עוד נמסר כי "צה"ל רואה בפעילות טרור בתווך התת קרקעי ומעליו כהפרת ריבונותה של מדינת ישראל, ורואה בארגון הטרור חמא"ס כאחראי הבלעדי לפעולות טרור אלו. צה"ל ימשיך לפעול בנחישות וככל שיידרש על מנת להשמיד את כל המנהור התת קרקעי. השקט ושגרת החיים התקינה הינם אינטרס הדדי ונשאף שיישמרו".

    כזכור, אתמול הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הוא יכנס היום את הקבינט הביטחוני – מדיני יחד עם בכירי מערכת הביטחון וזאת בעקבות ההסלמה מול החמאס בימים האחרונים.

    כאמור, אתמול בבוקר נחשפה מנהרת טרור נוספת שנחפרה על ידי החמאס מרצועת עזה לישראל. המנהרה שנחשפה, בעומק 28 מטרים, אותרה מתחת לגדר המערכת וחדרה כמה עשרות מטרים לשטח ישראל.

    המנהרה שנחשפה אתמול
    ,

    Israel Army Spokesperson

    האם חמאס מעוניין בהסלמה? באתר א-ריסאלה, המזוהה עם חמאס דווח כי שגריר קטאר מוחמד אל עמאדי, אמר אתמול כי מדינתו מתווכת בין ישראל לחמאס וכי היא מנסה להרגיע את ההסלמה של הימים האחרונים באזור.

    אל עמאדי אמר כי "יש תוצאות חיוביות למשא ומתן, עבדנו קשה בימים האחרונים כדי להרגיע את המצב על הגבול ולהחזיר אותו לקדמותו. אינשאללה לא תהיה תקיפה על עזה. אנחנו עובדים על זה בכל הכוח, כדי שהפסקת האש תימשך. קטאר רוצה לשרת את עזה ולהגן עליה".

    בכיר בחמאס אמר כי "רצינו להראות שיש לנו אמצעים להתמודד עם ההפרות הישראליות", וכי לדבריו, מתנהלים בימים אלו מגעים בין חמאס לישראל שבהם מעורבים האו"ם ומדינות ערביות שונות.



    0 תגובות