שַׁאֲלִי שְׂרוּפָה בָּאֵשׁ • גנבו תפילין מבחור ישיבה והציתו אותם

    "התמונה של התפילין השרופות ביום השואה מצמררת ומחייבת את משטרת ישראל לעשות כל שביכולתה כדי לשים את ידה על מבצעי הפשע הנורא הזה ולמצות איתם את מלא חומרת הדין
    שלמה בן יוסף 3 Comment on שַׁאֲלִי שְׂרוּפָה בָּאֵשׁ • גנבו תפילין מבחור ישיבה והציתו אותם

    בעיר טבריה יצאו תלמידי ישיבה ללינת לילה משותפת כאשר באישון ליל אלמונים גנבו מהם את אחד התיקים בו היו מונחים התפילין הקדושות ועוד חפצים אישיים • התפילין נמצאו בשירותים ציבוריים

    "התמונה של התפילין השרופות ביום השואה מצמררת ומחייבת את משטרת ישראל לעשות כל שביכולתה כדי לשים את ידה על מבצעי הפשע הנורא הזה ולמצות איתם את מלא חומרת הדין
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    706 שנה אחרי פרוץ השואה ויש כאלה שלא למדו לקח. בעוד אנו נמצאים ביום המרטיט לציון השמדת כל סממן יהודי באירופה מתחת לאפינו מתבצעים מעשים נבזים ומסוכנים.

    בעיר טבריה יצאו מספר תלמידי ישיבה ללינת לילה משותפת כאשר באישון ליל אלמונים גנבו מהם את אחד התיקים בו היו מונחים התפילין הקדושות ועוד חפצים אישיים.

    כשיצאו הבחורים לחפש את התפילין והחפצים הם גילו חלק מהחפצים מושלכים בצידי הדרך אך התפילין הקדושות נמצאו בשירותים ציבוריים כשהם מפוחמות.

    תפילין שרופות

    חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ מהבית היהודי הגיב למראה הנפשע ואמר "התמונה של התפילין השרופות ביום השואה מצמררת ומחייבת את משטרת ישראל לעשות כל שביכולתה כדי לשים את ידה על מבצעי הפשע הנורא הזה ולמצות איתם את מלא חומרת הדין".

    גם ח״כ חיליק בר סגן יושב ראש הכנסת ומזכ״ל העבודה נחרד: "שריפת תפילין, כמו כל דבר קודש אחר הוא חמור מאין כמותו ויש בו כדי לפגוע ולחלל את הדת היהודית, סמליה וקודשיה. לשמוע על תפילין שנשרפו דווקא ביום השואה הוא חמור וכואב עוד יותר ומזכיר את המראות הקשים של חילול קודשי היהדות בתקופת השואה ע״י הצוררים הנאצים. אני קורא למשטרה לחקור את הנושא, למצוא את המציתים ולהעמידם לדין".

    המשטרה פתחה בחקירת האירוע.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      מצמרררררררררררררררררררררררררררר!
      ימח שמם אלוקים ימצה איתם את הדין עד תום!!!
      רשע מרושע לא תגמור שנתך!!!

    2. 2

      יש היום לצערנו עשרות יהודים שיום השואה שלהם מסתכם בעמידת דום מבלי לדעת את משמעותה

    3. 1

      ה' ישמור זה לא פחות כואב מהשואה הנוראה