בראשות גדולי ישראל: הכנס השנתי של 'לב לאחים' • תיעוד

    בעריש פילמר 2 Comment on בראשות גדולי ישראל: הכנס השנתי של 'לב לאחים' • תיעוד
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב נערך המעמד השנתי שע"י "לב לאחים" בראשות מרנן ורבנן שליט"א, ובהשתתפות אלפי ישראל ואלפי פעילי ומתנדבי "לב לאחים", מתוך דאגה וחרדה על עתידם הרוחני של רבבות אחים שנתרחקו מעל שולחן אביהם, ילדים ונערים המבקשים לדעת את ד'.

    בהוראת מרן הגראי"ל, המעמד התקיים השנה ככינוס חירום בסימן "כי עבדך ערב את הנער", להצלת אלפי ילדי ונערי ישראל, דורות שלמים מכלל ישראל אשר זעקתם מהדהדת באוזנינו "כי איך אעלה אל אבי והנער איננו איתי", כאשר מרכזו של הכינוס הוא מעמד מרנן ורבנן שליט"א בראשות עיני העדה, מרן רבינו ראש הישיבה ומרן שר התורה כשמצוותם והכרעתם מניעה את אלפי העוסקים במלאכת הקודש בחינת 'ושמעו אל ישראל אביכם'.

    לרגל המעמד יוצא לאור הספר 'מתחזקים בתורה' הכולל עשרות חברות והערות בחמורות שבסוגיות הש"ס, חדו"ת שנכתבו בעמל על ידי עשרות נערי חמד בוגרי בתיה"ס התורניים והמדרשות ברחבי הארץ, שזכו לטעום את צוף התורה ולהתענג על אמריה כשהם זוכים לכוון לאמיתה של תורה. בסוף הספר קובצו עשרות תמונות ורגעים היסטוריים מעולם העשייה המרגש של 'לב לאחים' במלאכת הקודש להשיב לב בנים על אבות.

    בהנהלת "לב לאחים", השלימו את ההיערכות הלוגיסטית רחבת ההיקף, לקראת המעמד הגדול בו צפויים להשתתף אלפים, שיתקבצו לקול זעקתם התורה ומאוריה לגורלם של צעירי הצאן, אלפי נערים וילדים ברחבי הארץ, מצפון ועד דרום, אשר עתידם הרוחני נתון בסכנה קיומית, כאשר אלפי ילדים ונערים מביעים נכונות מיוחדת ומתעניינים בחינוך תורני, ועדיין בהעדר יכולת להגברת פעילות הרישום, נותרים רבים מהם כעמיר אחרי הקוצר באין מאסף, כשאין מי שיביאם לדעת את השם.

    בחלקו הראשון של הכינוס, מתאספים מאות רכזי ופעילי "לב לאחים" מכל רחבי הארץ לדיון סגור, בו נערכת חשיבה משותפת סביב הבעיות הבוערות והשאלות העולות בעבודת הקודש בתקופה קשה זו.

    לאחר מכן, ייפתח המעמד לציבור הרחב, כמידי שנה בחלק המסורתי של "על פי הדבר אשר יורוך", מפי חבר מועצגה"ת הגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט"א, שאלות ותשובות בדיני נפשות משולחנם של רכזי הקירוב, שאלות אשר על פיהן מוכרע גורלן של נפשות רבות מישראל המבקשות לעלות בדרך העולה בית ה'.

    בנוסף, יוקרן מיצג ייחודי, המתאר את פעילות הקודש של הצלת נפשות ממש בקרב צעירי הצאן, ואת הסכנה הגדולה המרחפת ה"י על המשך קיומה והתרחבותה של פעילות זו, בשל התמורות והסער המתחוללים ומאיימים על ראשי עם קדוש.

    הכינוס הגיע לשיאו במעמד המרכזי "חזקו ויאמץ לבבכם", עת הגיעו לאולם מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, מרנן ורבנן ראשי הישיבות חברי מועצת גדולי התורה שליט"א, שהשמיעו את דבר ה', לזעוק את זעקת הדורות, ולהורות את גודל השעה והחובה הקדושה המוטלת על כל אחד ואחד לעת אשר כזאת.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הייתי שם אבא שלי אלה מהבמה