רן ארז תוקף: "ציפיתי ששר החינוך יתמקד במערכת החינוך"

    ארז הוסיף לתקוף את יו"ר מועצת התלמידים הארצית, אליאב בטיטו: "כנראה שלבטיטו שהוא כל הזמן מתפאר בכך שאימא שלו מורה, עדיין חסר לו משהו. אנו נמשיך במאבק שלנו ואני מתאר לעצמי שאנחנו בסופו של דבר גם ננצח"
    שלמה בן יוסף 1 Comment on רן ארז תוקף: "ציפיתי ששר החינוך יתמקד במערכת החינוך"

    כשנשאל יו"ר ארגון המורים אם הוא חושב שמשרד החינוך מסייע לתלמידים מאחורי הקלעים להילחם נגדו, השיב: "אתה אמרת. אני מעדיף לא להגיב" • שביתת התלמידים נכנסה הבוקר ליומה השני

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    ארז הוסיף לתקוף את יו"ר מועצת התלמידים הארצית, אליאב בטיטו: "כנראה שלבטיטו שהוא כל הזמן מתפאר בכך שאימא שלו מורה, עדיין חסר לו משהו. אנו נמשיך במאבק שלנו ואני מתאר לעצמי שאנחנו בסופו של דבר גם ננצח"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע שביתת התלמידים שנכנסה הבוקר (רביעי) ליומה השני, במחאה על העיצומים שנוקט יו"ר ארגון המורים רן ארז, הכוללים השבתה של כל הפעילויות מחוץ לכותלי בית הספר, והביקורת החריפה מצד משרד החינוך, ההורים והתלמידים על התנהלותו. ארז שוחח הבוקר עם קלמן ליבסקינד ב"גלי ישראל" ותקף את שר החינוך נפתלי בנט: "אני ציפיתי ששר החינוך, ברגע שהוא קיבל את התפקיד הזה למרות שלא רצה אותו הוא יתמקד במערכת החינוך ויעסוק במערכת החינוך ולצערי הרב הוא לא כל כך עוסק בזה."

    כשנשאל יו"ר ארגון המורים אם הוא חושב שמשרד החינוך מסייע לתלמידים מאחורי הקלעים להילחם נגדו, השיב: "אתה אמרת. אני מעדיף לא להגיב."

    ארז הוסיף: "אני מעריך את מה שהם עושים ואת היכולת הארגונית שלהם, אבל אני לא מעריך במקרה זה את שיקול הדעת. יכול להיות שאני טועה והם באמת אוהבים את הטיולים כל כך שהם מוכנים להיאבק למענם גם על חשבון זה שפוגעים בעצמם. אנחנו נמצאים כבר יותר משנה בהידברות שקטה ומתורבתת מול משרד החינוך ומשרד האוצר על מנת לפתור בעיות שקיימות במערכת החינוך וחוץ מלדבר לא קרה שום דבר. כאשר הגענו למסקנה שמנסים למשוך אותנו ולהרוויח זמן ולא להיענות לדרישותינו החלטנו שאנו מתחילים לעשות עיצומים. למעשה תלמיד היום הוא עובד, המקצוע שלו זה ללמוד, זה תלמידאות. ברגע שהם נפגעים כי מה שקורה היום במערכת החינוך זו פגיעה מאוד גדולה בתלמידים, הם מסתכלים למה שנוח להם כרגע. הם רוצים את הטיולים, הם רוצים את הסוכריה. אני חושב שיש אנשים שמכוונים אותם מתוך מטרה לא לבצע את מה שהם חייבים לעשות. אני לא יכול להוכיח את זה במסמכים."

    ארז הוסיף לתקוף את יו"ר מועצת התלמידים הארצית, אליאב בטיטו: "כנראה שלבטיטו שהוא כל הזמן מתפאר בכך שאימא שלו מורה, עדיין חסר לו משהו. אנו נמשיך במאבק שלנו ואני מתאר לעצמי שאנחנו בסופו של דבר גם ננצח."



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תראו איזה בלגן יש בחינוך הכללי!
      איזה חוצפה ועזות פנים יש לפקידי משרד החינוך
      שדורשים שאנחנו החרדים נאמץ את המודל הנכשל הזה!