מלחמת הרבנים • מינוי משה דגן למנכ"ל הרבנות אושר בממשלה

    למרות זאת, בחרה הועדה במשה דגן, בהמלצתו של הראשל"צ הרב יצחק יוסף, למרות התנגדות הרה"ר דוד לאו, שכזכור אנשי לשכתו זעמו על העובדה שהועדה מתכנסת להחליט על מועמד בלא להגיע להסכמה מוקדמת. וטענו להתערבות פוליטית של שר הפנים אריה דרעי
    איתי גדסי No Comments on מלחמת הרבנים • מינוי משה דגן למנכ"ל הרבנות אושר בממשלה

    בישיבת הממשלה אושרה הצעתו של השר לשירותי דת ח״כ דוד אזולאי לאחר המלצה של וועדת האיתור למנות את משה דגן ששימש עד כה כסמנכ״ל במשרד לשירותי דת למנכ״ל הרבנות הראשית לישראל

    למרות זאת, בחרה הועדה במשה דגן, בהמלצתו של הראשל"צ הרב יצחק יוסף, למרות התנגדות הרה"ר דוד לאו, שכזכור אנשי לשכתו זעמו על העובדה שהועדה מתכנסת להחליט על מועמד בלא להגיע להסכמה מוקדמת. וטענו להתערבות פוליטית של שר הפנים אריה דרעי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בישיבת הממשלה אושרה הצעתו של השר לשירותי דת ח״כ דוד אזולאי לאחר המלצה של וועדת האיתור למנות את משה דגן ששימש עד כה כסמנכ״ל במשרד לשירותי דת למנכ״ל הרבנות הראשית לישראל.

    כזכור, ועדת האיתור לבחירת מנכ"ל הרבנות הראשית החליטה להמליץ על משה דגן כמועמד ראוי למנכ"ל הרבנות. זאת לאחר שלל שמות שנזרקו לחלל האוויר במהלך החודשים האחרונים, כדי למצוא מועמד מוסכם על ידי שני הרבנים הראשיים לישראל, ולמנות מנכ"ל לרבנות.

    למרות זאת, בחרה הועדה במשה דגן, בהמלצתו של הראשל"צ הרב יצחק יוסף, למרות התנגדות הרה"ר דוד לאו, שכזכור אנשי לשכתו זעמו על העובדה שהועדה מתכנסת להחליט על מועמד בלא להגיע להסכמה מוקדמת. וטענו להתערבות פוליטית של שר הפנים אריה דרעי.

    משה דגן בן 45, נשוי פלוס 8 תושב ירושלים. בעל תואר שני במשפטים ותואר ראשון בהצטיינות במינהל עסקים (BA) במכללה למינהל בראשון לציון. בעל תעודת סמיכה להוראה "יורה יורה" – בית המדרש לרבנים ודיינים ". החל מ5/2012 סמנכ"ל בכיר לשירותי דת – אחראי על יחידות הליבה במשרד (ממונה ישיר על 9 עובדים ועל כ-20 עובדים ממונה עקיף) וכן אחראי מקצועית על שירותי הדת במועצות הדתית ומחלקות הדת. הגיע למשרד לשירותי דת לאחר שורה של תפקידים בנציבות מס הכנסה ביניהם מנהל תחום תפעול וגובה ראשי.

    עודד פלוס, מנכ"ל המשרד לשירותי דת ועד למינוי דגן שימש גם כמנכ"ל הרבנות הראשית בירך: "אני שמח על מינויו של משה לתפקיד המאתגר. אני מאחל לו הצלחה רב וכמובן שאנו נסייע בכל שיידרש כדי לקדם את הרבנות הראשית ואת שירותי הדת בישראל".

    דגן ייכנס לתפקידו כבר ביום ראשון הקרוב. בשנתיים האחרונות לא היה מנכ"ל קבוע ומאז סיומו של עודד וינר שהיה בתפקיד מעל ל-13 שנה שימשו מנכל"י המשרד לשירותי דת אלחנן גלט ואח״כ עודד פלוס גם כמנכ"לי הרבנות הראשית.



    0 תגובות