הסרטון שדאעש מנסה להסתיר: כך משפילים את לוחמיו האכזריים

    ישראל פריי 4 Comment on הסרטון שדאעש מנסה להסתיר: כך משפילים את לוחמיו האכזריים
    9:00
    24.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף נ"ו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הצלחתו של ארגון המדינה האיסלאמי להפוך למפלצת שלטון הולכת וגדלה ולהיות לאימת המערב, נזקפת לא מעט "לזכות" שימושו המתוחכם בכלי המדיה וברשתות החברתיות. ההפקות השטניות שהארגון מתמחה בהם, מזרות אימה בלב מתנגדיו, וההילה שהם מעניקים ללוחמיו – מטילה חת על כל יושבי האזורים שהוא כובש בקלילות בזה אחר זה.

    אלא שלא הכל מושלם בממלכת הרשע. בגבולה הצפוני של עיראק מנהלת המחתרת הכורדית מערכה מתישה נגד דאעש, ולוחמיו ולוחמותיו – הידועים באומץ ובתעוזה שלהם – מצליחים להסב נזקים רבים ואבדות קשות לדאעש.

    אם לא די בהפסדים שמנחילים הכורדים לדאעש, הצליחו לוחמי המחתרת ו-VICE NEWS  להניח את ידם על סרטון ממצלמה שהותקנה על קסדת לוחם דאעש, המציג את לוחמי הארגון באור מביך, ואף משפיל.

    בסרטון שצולם בעיראק – 30 קילומטרים צפונית מוסול – נראים לוחמי דאעש מבולבלים, סופגים אבדות, נלחמים ביניהם ולבסוף נאלצים לסגת ממתקפת המחתרת. בתחילה ניתן לראות את הלוחמים נפרדים מחברם שיוצא למסיבת התאבדות, ובהמשך הם נראים יורים לכל עבר מנשק מאולתר, וצורחים על לוחמים שיורים באופן שמסכן לוחמי דאעש אחרים. הסרטון מסתיים בנסיגת הלוחמים לאחר שטיל פגע בנהג הרכב, והרגו.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לא הבנתי החיילים האלו זה דאעש אני לא מבין אנגלית