- רדיו קול חי - -

סערה בבית שמש: הקנאים נגד בעלזא "מקרינים סרטי פריצות"

מאות פשקווילים הציפו היום (שלישי) את רחובות העיר בית שמש וזאת בעקבות הקרנת סרטים במהלך חול המועד פסח בקריית בעלזא בעיר. לטענתם המפרסמים – אותם סרטים לא מתאימים לציבור החרדי והם פורצי גדר. בעקבות זאת מתכננים המוחים להפגין הערב ברחבי העיר.

"רוצחים צמאי דם", נכתב בכותרת הפשקוויל, "בימי חול המועד פסח הוקרנו בבעלזא סרטים מלאי תועבה ופריצות, מלא זלזול בשמירת התורה והמצוות ומיאוס בחיי התורה" נכתב בהמשך.

"בהוראת רבני בית שמש יצאו יראי ה' למחות מול הפשע הנורא המתחולל על גבם של נשות ובנות ישראל", נכתב עוד, "טרם נשקט הצלילים של דמעות התנין בפני כל כלי התקשורת בועידה בארנה", כתבו המוחים וכיוונו על הכינוס ההיסטורי של בעלזא שהתקיים בירושלים.

4ae4c6c6-1d2d-4f12-a35d-1c259922da73 [1]

גורם בכיר בחסידות בעלזא מסר בתגובה לאתר 'קול חי' כי "אם הוועדה הרוחנית של עיתוני 'המבשר' ו'המודיע' אישרו לעצמם לפרסם את הסרטים שחצי מהציבור החרדי הגיע לצפות בו אנחנו לא חושבים שאמורה להיות בעיה עם הסרטים הללו שהוקרנו גם באלעד, ביתר, מודיעין עילית, ירושלים ואפי' בבית ספר של גור באשדוד".

a76fcf96-4791-40d6-9f82-7ebcb652f596 [2]

לדבריו של הגורם בחסידות, "הבעיה היא יותר חמורה, כי מדובר בקנאים ההזויים הללו שמנסים לעורר פרובוקציה וכל דבר קטן מציק להם. באופן דמוגרפי השכונה שלהם בבית שמש הכי קרובה לקריית בעלזא אז אנחנו הראשונים שנופלים עלינו, אבל אפתיע אותך ואומר שבחול המועד הקנאים הללו זרקו לתוך בית המדרש שלנו צואה, דבר מגעיל שמראה על הגועל בהתנהגות שלהם".