השריפה ב'פלאפון': רק 150,000 לקוחות מימשו את הפיצוי

    נציגי חברת פלאפון, עו"ד עידו רוזנברג ונמרוד בן טוב, הסבירו כי ניתנה ללקוחות החברה אפשרות לממש הטבה אחת מתוך שלוש חלופות – 500 דקות שיחה לחו"ל, חבילת גלישה או חבילת מוזיקה וטלוויזיה - וכי רק 150,000 לקוחות מתוך כ-2.5 מיליון הלקוחות, בחרו לממש אותה. לדברי עו"ד רוזנברג "ישנם כאלה שלא פנו בבקשה לקבל הטבה כי תקלות קורות". לטענתם, מדובר בהטבה משמעותית יותר מאשר פיצוי כספי.
    איתי גדסי 1 Comment on השריפה ב'פלאפון': רק 150,000 לקוחות מימשו את הפיצוי

    ח"כ ישראל אייכלר יו"ר הוועדה לפניות הציבור, קרא היום לחברת פלאפון לשקול מתן פיצוי כספי בהנחה גם בשיחות בארץ ללקוחות פלאפון שנפגעו מהשריפה במתקן החברה • "לא זיהינו רשלנות והפרות מהותיות"

    צילום: Nati Shohat/FLASH90
    נציגי חברת פלאפון, עו"ד עידו רוזנברג ונמרוד בן טוב, הסבירו כי ניתנה ללקוחות החברה אפשרות לממש הטבה אחת מתוך שלוש חלופות – 500 דקות שיחה לחו"ל, חבילת גלישה או חבילת מוזיקה וטלוויזיה - וכי רק 150,000 לקוחות מתוך כ-2.5 מיליון הלקוחות, בחרו לממש אותה. לדברי עו"ד רוזנברג "ישנם כאלה שלא פנו בבקשה לקבל הטבה כי תקלות קורות". לטענתם, מדובר בהטבה משמעותית יותר מאשר פיצוי כספי.
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר יו"ר הוועדה לפניות הציבור, קרא היום (שלישי) לחברת פלאפון לשקול מתן פיצוי כספי בהנחה גם בשיחות בארץ ללקוחות פלאפון שנפגעו מהשריפה במתקן החברה. הדברים נאמרו במסגרת דיון שהתקיים בוועדה לפניות הציבור.

    נציגי חברת פלאפון, עו"ד עידו רוזנברג ונמרוד בן טוב, הסבירו כי ניתנה ללקוחות החברה אפשרות לממש הטבה אחת מתוך שלוש חלופות – 500 דקות שיחה לחו"ל, חבילת גלישה או חבילת מוזיקה וטלוויזיה – וכי רק 150,000 לקוחות מתוך כ-2.5 מיליון הלקוחות, בחרו לממש אותה. לדברי עו"ד רוזנברג "ישנם כאלה שלא פנו בבקשה לקבל הטבה כי תקלות קורות". לטענתם, מדובר בהטבה משמעותית יותר מאשר פיצוי כספי.

    עו"ד אביטל פריזמנט מהמועצה הישראלית לצרכנות אמרה כי "פשרת קופונים היא לא פיצוי ממשי והעובדה שרק 6% פנו לקבל את הפיצוי מדברת בעד עצמה. במקרה של תקלה החברה צריכה להוציא כסף מהכיס ולמסור לצרכנים שמשלמים לה מדי חודש" היא הציעה שחברת פלאפון תיתן כהטבה רבע חודש חינם עבור הצרכנים שנפגעו.

    שלומי לוי סמנכ"ל רמי לוי תקשורת ציין כי לקוחות רמי לוי שנפגעו מהתקלה בתשתית של פלאפון קיבלו זיכוי כספי של 20 ₪. "ככל שזה נוגע אלינו, בגלל הציבור החרדי, כל לקוח שביקש להמיר את הזיכוי הזה בכסף נתנו זיכוי של 20 ₪ בחודש – שווה ערך לחודש שיחות חינם". לדבריו 20% מלקוחות החברה מימשו את הטבה זו.

    לדברי שמילה מימון, סמנכ"ל בכיר פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת, חברת פלאפון פעלה כנדרש ו"לא זיהינו רשלנות והפרות מהותיות ברישיון של החברה". עוד אמר כי מדובר בתקלות נדירות כי החברות מפיקות את הלקחים אבל קשה מאוד למנוע תקלות בלתי צפויות.

    לסיכום הדיון קרא יו"ר הוועדה ישראל אייכלר לפלאפון לאפשר ללקוחותיה להאריך את תקופת מתן הפיצוי  ולאפשר ללקוחות להזדכות בסכום של כסף גם בשיחות בארץ ולא רק בשיחות לחו"ל.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      פלאפון חושבים שאנחנו בידים שלהם