ששון ושמחה באופוזיציה • "הרצוג רוצה לזחול לשולחן הממשלה"

    "כשהבוחרים נוהרים מהם, מבקשים חברי העבודה לנהור לממשלה כסוג של קרש הצלה למפלגה שאיבדה כבר מזמן כל רצון אמיתי להחליף את השלטון ורוצה רק לבלות את שארית זמנה הקצוב בתנאים המשופרים שיכולה הממשלה להציע".
    בעריש פילמר 2 Comment on ששון ושמחה באופוזיציה • "הרצוג רוצה לזחול לשולחן הממשלה"

    ח"כ עיסאוי פריג' מ'מרצ' תקף היום את יו"ר האופוזיציה • "ככל שממשלת נתניהו מספחת יותר ומנציחה יותר את הכיבוש, כך בוז'י וחבריו במפלגת העבודה, רוצים לזחול מהר יותר לחיקה הנעים והמפנק"

    צילום: פלאש 90
    "כשהבוחרים נוהרים מהם, מבקשים חברי העבודה לנהור לממשלה כסוג של קרש הצלה למפלגה שאיבדה כבר מזמן כל רצון אמיתי להחליף את השלטון ורוצה רק לבלות את שארית זמנה הקצוב בתנאים המשופרים שיכולה הממשלה להציע".
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ עיסאוי פריג' מ'מרצ' תקף היום ברשת החברתית את יו"ר האופוזיציה, ח"כ יצחק הרצוג, בעקבות הפרסומים על מגעים בינו לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו. לדברי פריג' "ככל שממשלת נתניהו מספחת יותר, ככל שממשלת נתניהו מנציחה יותר את הכיבוש, כך בוז'י וחבריו במפלגת העבודה, רוצים לזחול מהר יותר לחיקה הנעים והמפנק".

    פריג' הוסיף כי "אם עד עכשיו ניסה הרצוג להתחפש לימין, עכשיו הוא מוכן להפוך לימין, לחזק אותו ולספח איתו, העיקר שיזכה שוב למקום החמים והטוב סביב שולחן הממשלה".

    לדבריו, "כשהבוחרים נוהרים מהם, מבקשים חברי העבודה לנהור לממשלה כסוג של קרש הצלה למפלגה שאיבדה כבר מזמן כל רצון אמיתי להחליף את השלטון ורוצה רק לבלות את שארית זמנה הקצוב בתנאים המשופרים שיכולה הממשלה להציע".

    כאמור, במערכת הפוליטית ממתינים להודעתו של היועץ המשפטי לממשלה על סגירת תיק החקירה נגד הרצוג וזאת לאחר שהמשטרה צפויה להמליץ בפני היועץ המשפטי לממשלה לסגור את התיק.

    על פי פרסומים שונים, ערב פתיחת הבדיקה, שנהפכה לחקירה, אנשי נתניהו ואנשי הרצוג סיכמו את מרבית הסעיפים על הצטרפות המחנה הציוני לקואליציה – אבל בשל פתיחת החקירה, המגעים לא קודמו. ההערכה היא שלאחר הודעת היועץ המשפטי לממשלה, יימשכו המגעים בין הצדדים.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בוזי הרצוג ראש הממשלה הכי חברמן

    2. 1

      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח