מתמודד מפתיע לראשות העיר נצרת עילית: מנכ"ל הכנסת

    בחרתי לצאת להתמודדות מסוג אחר, שיש לה מחיר בוויתור על מעמד ותנאים, אך יש בה גם אתגר עצום
    איתי גדסי 1 Comment on מתמודד מפתיע לראשות העיר נצרת עילית: מנכ"ל הכנסת

    המירוץ לראשות עיריית נצרת עילית מקבל תפנית: מנכ"ל הכנסת החליט לצאת לחופשה מתפקידו, ע"מ להתמודד בבחירות לראשות העיר • הוא יתמודד בין היתר מול בנו של ראש העיר המושהה, אלירן גבסו

    ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט צילום: Hadas Parush/Flash 90
    בחרתי לצאת להתמודדות מסוג אחר, שיש לה מחיר בוויתור על מעמד ותנאים, אך יש בה גם אתגר עצום
    15:21
    24.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on תמונה ישנה עוררה סערה: האם סינוואר העז לצאת ממחבואו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל הכנסת רונן פלוט, בתיאום עם יושב ראש הכנסת יולי יואל אדלשטיין, הודיע היום על יציאתו לחופשה על מנת להתמודד על רשות העיר נצרת עילית. פלוט מצטרף למירוץ המתחמם לראשות העיר, כשאחרון המצטרפים עד כה הוא בנו של ראש העיר המושהה, אלירן גבסו.

    רונן פלוט מכהן כמנכ"ל הכנסת מאז שנת 2013, בכנסות ה-19 וה-20, ובתקופתו קודמו פרויקטים רבים בהנחיית יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין: פרויקט "כנסת ירוקה" שהפכה את הכנסת לפרלמנט מה"ירוקים" ביותר בעולם ומודל לחיקוי למוסדות ופרלמנטים רבים; קודמה באופן משמעותי חזות הכנסת הן בתוך הכנסת והן מחוצה לה; חוזק מאד התחום הבינלאומי בכנסת והפעילות הבינלאומית שלה מול פרלמנטים אחרים וארגונים בין-פרלמנטריים; קודמו נושאים רבים הקשורים בשקיפות הכנסת, בפעילות אתר הכנסת, שקיפות באי ומוזמני דיוני הוועדות, הצבת מצלמות חדשות לשידורי טלוויזיה מכול חדרי הוועדות, פורטלים חדשים לוועדות הכנסת ועוד;

    בשנה האחרונה, הוליך פלוט סדרה ארוכה של פרויקטים חינוכיים לציון "יובל למשכן הכנסת" כמו "הבית הפתוח" בט"ו בשבט בו אירחה הכנסת אלפי מבקרים בפרויקט בו נטלו חלק כ-80 חברי כנסת, הקמת אתר משחקים לילדים המדמה את עבודת הכנסת, קמפיין תשדירי טלוויזיה ראשון מסוגו המתמקד במהות עבודת החקיקה ועוד. עוד במרכז העשייה בתקופתו היה נושא העסקת אנשים עם מוגבלויות בכנסת, כאשר מנכ"ל הכנסת פעל רבות בנושא והציג לכלל מנכ"לי משרדי הממשלה את המודל המוצלח בכנסת להעסקת אנשים עם צרכים מיוחדים על מנת לרתום אותם לנושא.

    קודם לתפקיד מנכ"ל הכנסת מילא פלוט פעמיים תפקיד של מנכ"ל משרד ממשלתי במשרד ההסברה והתפוצות ובמשרד הקליטה. עוד קודם לכן, כיהן פלוט כסגן ומ"מ ראה"ע בנצרת עילית וראש מועצת תפן.

    רונן פלוט אמר: "אני חש צורך לסייע לעיר נצרת עילית, עיר יוצאת דופן שיש לה פוטנציאל נדיר ובלתי ממומש. אני גאה על שלוש שנות עשייה אינטנסיבית בכנסת, שהיו, כול יום מחדש, חוויה מיוחדת במינה. אך בחרתי לצאת להתמודדות מסוג אחר, שיש לה מחיר בוויתור על מעמד ותנאים, אך יש בה גם אתגר עצום. אני מקווה שקבל את אמון הציבור על מנת לסייע לעיר נצרת עילית במצב הקשה אליו נקלעה".



    1 תגובות

    מיין תגובות