תחקירנית ששלח רמי לוי חשפה את שיטות היח"צ של מתחריו

    אתה יכול לומר לה, באחריות מלאה, שכשרוצים לשבור למישהו עצמות קוראים לי. כשיש עבודה מורכבת וצריך לעשות עבודה בלי טביעות אצבע... לכן אני אומר שאני לא מדבר על הדברים האלה
    ישראל פריי 1 Comment on תחקירנית ששלח רמי לוי חשפה את שיטות היח"צ של מתחריו

    מאחורי הקלעים של התחרות על כיסו של הצרכן הישראלי, מופעלים חברות יח"צ וחקירה, הפועלות בדרכים אפלות להאדרת לרוחם ולהשפלת יריבם • תחקירנית ששכר רמי לוי עלתה על השיטה

    לא חשוד בפרשה | רמי לוי צילום: Nati Shohat/FLASH90
    אתה יכול לומר לה, באחריות מלאה, שכשרוצים לשבור למישהו עצמות קוראים לי. כשיש עבודה מורכבת וצריך לעשות עבודה בלי טביעות אצבע... לכן אני אומר שאני לא מדבר על הדברים האלה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התחרות החריפה בשוק הקמעונאות מתגלה במלוא כיעורה: תחקירנים ששלח רמי לוי לאנשי יחסי הציבור של מתחריו, הצליחו לגלות את השיטה בה הם נוקטים על מנת להכפיש את שמו, לקלקל את הצלחתו, ולגרום ללקוח שלהם להפוך ל"מלך" החדש של הצרכן הישראלי.

    משעלה חשדו של רמי לוי כי מאחורי פרסומים שליליים תכופים בתקשורת עומדת יד מכוונת, שכר את שירותי חברת בלאק קיוב למודיעין עסקי, ועובדת שלהם התחזתה לנציגת קונצרן צרפתי המעוניין להיכנס לפעילות בישראל. היא קבעה פגישה עם משרד היח"צ של רשת 'ויקטורי', שם התרברבו בפניה בהישגיהם המופלאים בהכתמת שמו של המתחרה של הלקוח שלהם, הלא הוא רמי לוי.

    אחרי פגישה חיובית ונינוחה, בה הציג משרד היח"צ גל בייסברג את יתרונותיו, ביקשה ה"לקוחה" לברר האם הם מתעסקים גם עם קמפיין נגטיבי. בתחילה בייסברג היה זהיר וניסה שלא להשיב על השאלה הנפיצה, אלא שמהר מאוד הוא עבר להתגאות בקמפיין שלילי שניהל נגד רמי לוי, כשבמוקד נמצא "מלכודת" שהטמין ללוי בועידת חקלאות שם התקוממו נגדו – באופן מתוזמן ומאורגן להפליא – מאות חקלאים זועמים.

    "אתה יכול לומר לה, באחריות מלאה, שכשרוצים לשבור למישהו עצמות קוראים לי. כשיש עבודה מורכבת וצריך לעשות עבודה בלי טביעות אצבע… לכן אני אומר שאני לא מדבר על הדברים האלה", אמר בין היתר למתורגמן, "היא גם לא תצטרך לומר לי שעכשיו צריך לשבור עצמות. אני יודע לבד. והרבה פעמים אני גם לא משתף את הלקוחות שלי בזה ששברתי עצם… אני מקשיב ללקוחות שלי, אבל בסוף אני עושה מה שאני רוצה".

    גל בייסברג מסר ל'דה מרקר': "העובדות אחרות לגמרי. את ועידת ישראל לחקלאות לא אני ארגנתי, את רשימת הדוברים והנושאים המדוברים לא משרדי קבע, ואת זהות הקהל גם לא יכולנו לבחור. מעבר לכך, מגוחך לחשוב שחקלאי ישראל כועסים על לוי בגלל שמישהו אמר להם לכעוס, ולא בגלל פעולותיו מולם.

    "כל שקרה בסופו של סיפור הוא שהגיעה 'גברת נחמדה' מאנגליה לשכור את שירותי המשרד, וממש התעקשה לשמוע על עבודות נגטיב שאנו מבצעים. משאין לנו כאלה, ועל מנת להרשימה, לקחנו סיפור שקרה במקרה וללא כל יד מכוונת שלנו והצגנו אותו כאילו תוכנן מראש. לכל המוצגים בכתבה מלבדי אין יד ורגל בסיפור המסגרת השגוי שבחרתם לפרסם, או שליטה על שיחותי האישיות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      התירוץ שלו כל כך מגוכך