סמנכ"לית במשרד הבריאות: ליצמן ביזה אותי והתנהג בתוקפנות

    כאשר בנקודה זאת ביקשתי להסתייג נוכח העמדה שהוצגה לעיל, התפרץ כלפי השר ליצמן. הוא הטיח בי כי הוא 'בעל הבית' והוא 'המחליט והקובע', וכי 'לא מעניין אותו מה היועץ המשפטי חושב'
    משה נתנאל No Comments on סמנכ"לית במשרד הבריאות: ליצמן ביזה אותי והתנהג בתוקפנות

    עימות מקצועי בין שר הבריאות לבין סמנכ"לית במשרדו הפך לדרמה קולנית שבסופה סולקה הבכירה מישיבת המשרד • היא פנתה ליועמ"ש בדרישה לרסן את השר ולהעמיד אותו על מקומו

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    כאשר בנקודה זאת ביקשתי להסתייג נוכח העמדה שהוצגה לעיל, התפרץ כלפי השר ליצמן. הוא הטיח בי כי הוא 'בעל הבית' והוא 'המחליט והקובע', וכי 'לא מעניין אותו מה היועץ המשפטי חושב'
    18:31
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on מעקב קול חי: תקלת כשרות נוספת ברשת יש חסד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למרות הקונצנזוס שעוטף את שר הבריאות יעקב ליצמן הזוכה לתמיכה ופופולריות בקרב כל הקהלים בישראל, מפרסום באתר 'דה מרקר' עולה כי לא הכל מושלם בממלכתו של ליצמן. יחסים עכורים בין השר לבין סמנכ"לית במשרד מעיבים על העבודה המשותפת, והגיעו עד כדי הרמת קולות וגירושה של האשה מהמשרד על ידי ליצמן.

    בבסיס הויכוח בין ליצמן לבין סמנכ"לית לפיקוח על קופות החולים במשרד הבריאות, רויטל טופר חבר־טוב, עומדים חילוקי דעות מקצועיים אודות הסדר בין קופת חולים מאוחדת לבין ארגון רופאי המדינה (אר"מ) המעניק הטבות לרופאים עובדי בתי החולים הממשלתיים שיצטרפו למאוחדת. אך עד מהרה הוא הפך ליריבות אישית.

    רויטל טופר חבר־טוב פנתה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט וביקשה ממנו "להעמיד את שר הבריאות על כך שהתנהגותו בלתי הולמת ועל המצופה ממנו בתפקידו הרם, לרבות כלפי בעלי תפקיד במשרד, על מנת לאפשר לעושים במלאכה סביבת עבודה עניינית ומכבדת המסוגלת להכיל גם מחלוקות תחת כללי עבודה או הכרעה מקובלים, לפי אופי העניין".

    היא תיארה את השתלשלות הישיבה המקצועית בה חשה מושפלת. "בתחילת הדיון, לאחר שנציגי אר"מ טענו טענותיהם, ומנכ"ל משרד הבריאות ואני פתחנו בהצגת עמדתנו, קטע השר ליצמן את הדברים והורה לאפשר גישה חופשית לעובדי בית החולים לכל השירותים הניתנים במוסד הרפואי

    "כאשר בנקודה זאת ביקשתי להסתייג נוכח העמדה שהוצגה לעיל, התפרץ כלפי השר ליצמן. הוא הטיח בי כי הוא 'בעל הבית' והוא 'המחליט והקובע', וכי 'לא מעניין אותו מה היועץ המשפטי חושב'. כמו כן, הוא הפטיר לעברי 'אם את רוצה — את יכולה לצאת החוצה', ואז פנה למנכ"ל משרד הבריאות שישב לימינו והורה לו: 'אני לא רוצה אותה יותר בישיבות אתי'.

    "בנקודה זאת אמרתי כי 'אם לא רוצים בנוכחותי — אעזוב', ובעוד אני אוספת את חפצי זירז אותי השר ליצמן בטון מעליב תוך שהוא מנופף בידיו ואומר: 'צאי החוצה, החוצה, החוצה'. כל זאת, אל מול כלל משתתפי הישיבה. תחת היחס התוקפני והמבזה הזה נאלצתי לעזוב את חדר הישיבות".

    ממשרד הבריאות נמסר ל'דה מרקר': "בנוגע לנושא הנדון יש חילוקי דעות מקצועיים בנוגע לעמדת השר שלפיה יש לאפשר זכאות להטבות לכלל עובדי בתי החולים הממשלתיים כפי שהם ניתנים לעובדי הכללית".

    מלשכת השר נמסר: "נושא זה הוא מורכב, נמצא בליבת המדיניות ונתון לשר כקובע המדיניות. לאור זאת הניסיון להכריע את הדיון במגרש החוקי אינו במקומו ואינו רלוונטי".



    0 תגובות