אובמה נגד טראמפ: "רוצה רק לקדם את עסקי המלונאות שלו"

    "אני מעריך את החוכמה והניסיון שלה, אבל יש להודות: הילרי מנסה למשוך מצביעים צעירים היא כמו דודה שלך שמנסה להצטרף לפייסבוק".
    דוד לזר 1 Comment on אובמה נגד טראמפ: "רוצה רק לקדם את עסקי המלונאות שלו"

    לאחר שהמועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב דונלד טראמפ לא הפסיק לתקוף את הנשיא הנוכחי ברק אובמה, תקף האחרון את טראמפ במסיבת העיתונאים המסורתית שהתקיימה בבית הלבן • וגם מקלינטון לא חסך מלשונו החדה

    אובמה, טראמפ
    "אני מעריך את החוכמה והניסיון שלה, אבל יש להודות: הילרי מנסה למשוך מצביעים צעירים היא כמו דודה שלך שמנסה להצטרף לפייסבוק".
    9:00
    24.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף נ"ו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהמועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב דונלד טראמפ לא הפסיק לתקוף את הנשיא הנוכחי ברק אובמה, תקף האחרון את טראמפ במסיבת העיתונאים המסורתית שהתקיימה בבית הלבן ואמר כי "טראמפ רק רצה לקדם את עסקי המלונאות שלו והגיע במקרה עד לאסיפת הרפובליקנים שתתקיים ביולי בקליבלנד".

    אובמה עקץ את טראמפ ואמר כי "אני נפגע שהוא לא כאן הערב. הוא מסרב לחדר מלא בכתבים ובמצלמות? זה זול מדי בשבילו? מה הוא עושה עכשיו במקום להיות באירוע, מצייץ בטוויטר".

    "הוא יכול להיות טוב בלסגור את כלא גואנטנמו, כי הוא טוב במכירת נדל"ן שקרוב לים", אמר אובמה על טראמפ בציניות.

    אובמה גם תקף את המועמדים האחרים. על טד קרוז הרפובליקני אמר "לטד היה שבוע קשה. הוא נסע לאינדיאנה, עמד במגרש כדורסל וקרא לחישוק של הסל 'טבעת כדורסל'. מה עוד בלקסיקון שלו? 'כובע פוטבול', 'מקלות בייסבול'?".

    ומי לדעת אובמה ינצח במירוץ האמריקני? "בשנה הבאה יעמוד כאן אדם אחר, וקשה לנחש מי זו תהיה, יש לנו כאן הערב את הפנים החדשות של המפלגה הדומקרטית, ברני סנדרס. אתה נראה כמו מיליון דולר. רבים הופתעו מהתופעה, אבל לא אני. אתה תופס אצל צעירים, להילרי קלינטון אין את אותה השפעה. אני מעריך את החוכמה והניסיון שלה, אבל יש להודות: הילרי מנסה למשוך מצביעים צעירים היא כמו דודה שלך שמנסה להצטרף לפייסבוק".

    "הזמן עובר, בעוד חצי שנה אהיה ברווז צולע. אצטרך להתרגל לזה. רק לאחרונה הנסיך ג'ורג' הופיע לפגישה עמי בחלוק. זו הייתה ממש כמו לקבל סטירה, הפרה בוטה של הפרוטוקול", אמר בהומור.



    1 תגובות

    מיין תגובות