מאיר פרוש מתחשבן עם יריביו הפוליטיים ומאיים בזעזועים

    לא אקלקל את שמחת החג, לכן אמשיך לעצם הכינוס, עלינו להודות לנציגים, בראשם ביתר, פגשתי את פכטר - את הדגל שלי אני מקבל כמו שרציתי.לכאורה החרדים העובדים קשורים לדגה"ת אבל הם יודעים בדיוק אצל מי הכתובת
    איתי גדסי 7 Comment on מאיר פרוש מתחשבן עם יריביו הפוליטיים ומאיים בזעזועים

    בכינוס סיעת 'שלומי אמונים' בביתו של סגן שר החינוך, התחשבן פרוש עם יריביו, דרש לקיים את ההסכם בחינוך העצמאי, ושיגר איומים • "אי אפשר לעבור לסדר היום על הנעשה בחינוך העצמאי" • "צריך לדעת להתכונן. ויהיו מקומות שאולי יהיו זעזועים"

    לא אקלקל את שמחת החג, לכן אמשיך לעצם הכינוס, עלינו להודות לנציגים, בראשם ביתר, פגשתי את פכטר - את הדגל שלי אני מקבל כמו שרציתי.לכאורה החרדים העובדים קשורים לדגה"ת אבל הם יודעים בדיוק אצל מי הכתובת
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיעת 'שלומי אמונים' באגודת ישראל התכנסה הערב בביתו של סגן שר החינוך בירושלים לערב גיבוש לכבוד חג הפסח. אלא שעד מהרה הפך הכינוס למפגן כוח פוליטי ולבמה להצהרות לוחמניות.

    "בחוה"מ פסח תרפ"א הוקמה אגו"י בעיר העתיקה בירושלים", פתח פרוש, דילג על כמה עשורים בדרך, ועבר לאקטואליה, "בנקודת זמן זו צריך להיערך ואם יש מקומות שיהיה שמח, צריך לדעת להתכונן. ויהיו מקומות שאולי יהיו זעזועים".

    הוא המשיך: "שני דברים מרכזיים היו במהלך החורף, הסכם קואליציוני להחזרת התקציבים. והשינוי המהותי בחוק הגיוס, ובעיקרן הסנקציות הפליליות. לא נרחיב אבל בג"ץ כבר רטן על זה. ומזה רואים את ההצלחה ועדיפה השתיקה. מי שעוקב אחרי בג"ץ, אומר שהוא חושש שהם יהפכו את החוק. ואני אומר שאני חרד לכך שהיהדות החרדית תכריז על מרד והיפרדות מהמדינה.

    "לא אקלקל את שמחת החג, לכן אמשיך לעצם הכינוס, עלינו להודות לנציגים, בראשם ביתר, פגשתי את פכטר – את הדגל שלי אני מקבל כמו שרציתי.לכאורה החרדים העובדים קשורים לדגה"ת אבל הם יודעים בדיוק אצל מי הכתובת ותראו שהם יעריכו את זה.

    "בעלזא – בהיסטוריה הם לא היו באגו"י. אני נתתי רוטציה כשהם היו עדיין בדגה"ת. והם מעריכים את זה. מתמידים- לא ספרו אותם בביתר, בי"ש,ובי-ם. ואתם חושבים שהם לא מעריכים את מה שעשו. ברור שכן, כי יהדות התורה צריכה לתת מענה לכולם.

    "אני אומר זאת, כי ההנהגה צריכה לשאוף להגיע לזה, בביתר שש שנים נתנו ראשות עיר לדגל. מישהו זוכר את זה על אף שהם היו אחד מתוך שבע. מישהו נתן לנו כנגד במודיעין עילית סגנות?

    "אינני רוצה להתבטא בחריפות, אבל אי אפשר לעבור לסדר היום על הנעשה בחינוך העצמאי, יש הסכם. כל כך קשה לקיים אותו, שלחתי את זה לרבנים. אינני מבקש שיעשו מעשים", סיים.



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      על זה נאמר נו נו…
      טענות נבובות להפליא!!!

    2. 5

      פרוש!אתה יודע כמה מצביעים יש לך איך יש לך זמן לריב כל שבוע אתה צריך לקבל את כולם וואו זה המון זמן רק בשביל זה אתה צריך לתפטר בנרווגי

    3. 3

      מאיר ! בשביל להצליח אתה לא חייב לפגוע בבעלז שהם גדולים ממך וחזקים ממך בהרבה. נא התנצלותך. חוצמזה, עם כל הכבוד, ויש קצת כזה, עוד לא ראינו מה עשית במשרד השיכון…

    4. 2

      לא מורידים את השני בשביל לעלות זה לא נקרא שעלית אתה רק מבזה את עצמך

    5. 1

      מאיר, חזק !! חזק !! ותתחזק
      הגיע הזמן שגם שלומי אמונים יתחילו לדאוג לעצמם !
      אם אין מי שידאוג להם…